Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
5 dec, 2018 12:33 |
|
Idiz
Elev |
Varför pratar du inte med mig?! Varför ignorerar du mig? Varför svarar du aldrig? Varför hatar du mig? Vad har jag gjort?
![]()
5 dec, 2018 14:58 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Du är, var och kommer förhoppningsvis alltid förbli min bästa vän! Jag hoppas att du förstår vad du gör för mig! Du får mig alltid att le, det spelar ingen rollvad eller ens om något har hänt, du får mig alltid på bättre hummör! Så fort du säger eller skriver något, ibland tillochmed så fort jag ser dig ler jag! Förutom idag... Då hände något och det var då allting bara sprack. Jag vet inte vad som hände men du bara sprang ifrån mig och var arg, tror du inte att jag blir ledsen och sur jag också? Jag vet, du är inte sur längre men det får inte mig på bättre humör... Du vet att jag har haft det jobbigt och det här var droppen! Kan du åtminstonde förklara vad jag har gjort?!
5 dec, 2018 19:10 |
|
LauraTree
Elev |
L och P: kan ni gå hem ny för jag är supertrött och vill bara sova, men det känns för oartigt medan ni är här. Dessutom spelar mina rumskamrater musik så länge ni är kvar.
Mina rumskamrater: för min del har det blivit för mycket med folk här varenda kväll. Det blir jämt för sent. Jag är ledsen att jag inte säger så mycket, inte är så social. Ni skulle se hur jag är tillsammans med mina vänner...Men ni tycker väl att jag är världens tråkigaste och stelaste människa? Världens tråkigaste och stelaste 21-åring? Jag tycker om er, jag är glad för er skull att ni har så roligt tillsammans, det är väldigt värdefullt. Synd att vi inte riktigt klickar bara.. 5 dec, 2018 23:59 |
|
Scorperion
Elev |
Har du inte kopplat nånting eller har du listat ut allt utan att vela berätta det? Sluta låtsas som ingenting isåfall! Fattar du inte att jag blir orolig när du inte pratar med mig?!
7 dec, 2018 09:26 |
|
Ebba_Hermione
Elev |
Ingen julkonsert är bättre en vår, så det så
i remember it all too well 7 dec, 2018 22:13 |
|
Scorperion
Elev |
8 dec, 2018 13:53 |
|
Borttagen
|
Ibland vill jag få dig att känna de känslor jag drunknar av, att känna sig otillräcklig, dum och förbryllande kär. Kanske det fått dig att förstå mig lite bättre.
9 dec, 2018 00:28 |
|
Scorperion
Elev |
9 dec, 2018 14:46 |
|
Ida_Cho
Elev |
Jag ljög. Typ
ViBbKoNtRoLl 10 dec, 2018 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen