What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Fridamariana: Ja .. alltså.. fick denna länkad till mig ..dunno what to say ..WTF? xD http://www.youtube.com/user/SteveKardynal#p/u/5/HJOPpaWdddk HAHHAHAHHA JAG KAN INTE ANDAS HAHAHAH HILARIOUS ![]()
22 okt, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
först så tappar jag min spagetti på golvet (asså det typ glide av tallriken), sen bränner jag potatismoset, sen så gör jag iordning gröt... Fast sen insåg jag att jag inte ens tycker om gröt..............
22 okt, 2011 17:05 |
|
Elderwand
Elev |
När en tjej jag är bekant med, skapar en till användare på fb (utom sig själv) och hävdar att hon är tillsammans med "honom" (sitt låtsas konto som i själva verket är ingen). Sedan när hon ändrat förhållandestatus osv så skriver hon bland alla kommentarer hon fått "hahahahhahhahahahahhaha, skoja bara, det var jah som skapade kontot själv
.......... that awkward silence when nobody thinks it's funny
22 okt, 2011 18:06 |
|
Borttagen
|
Här kommer mera sexuella wtf moments in my life...
Klasskompis: HAHA NU SKA JAG VÅLDTA DIG!!! *Lyssnar på musik fattar inte vad som händer* Jag: Na na na Come on, come on, come on!!! Klasskompis: Vafan? Hahaha okej då ska jag våldta dig >:' Jag: Sticks and stones may break my bones But chains and whips excite me!!!! *Alla stirrar på mig och min klasskompis hoppar på mig* Sen när jag fattar vad som har hänt blir jag helt: WTF?! 22 okt, 2011 18:10 |
|
hyperion
Elev |
22 okt, 2011 18:17 |
|
Fridamariana
Elev |
Skrivet av Borttagen: Här kommer mera sexuella wtf moments in my life... Klasskompis: HAHA NU SKA JAG VÅLDTA DIG!!! *Lyssnar på musik fattar inte vad som händer* Jag: Na na na Come on, come on, come on!!! Klasskompis: Vafan? Hahaha okej då ska jag våldta dig >:' Jag: Sticks and stones may break my bones But chains and whips excite me!!!! *Alla stirrar på mig och min klasskompis hoppar på mig* Sen när jag fattar vad som har hänt blir jag helt: WTF?! HAHA xD Vad är oddsen att du lyssnar på just den låten när din kompis säger det där liksom? hahaha PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 22 okt, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
^
Vette fan men det var skit creepy 22 okt, 2011 20:07 |
|
Luna 1
Elev |
Jag har en porslins docka som jag fick för typ ett/två års sedan. HOn heter Annabelle och jag snackar alltid engelska med henne när ajg har tråkigt (I AM CRAZY, OKEY?) och när jag satte mig här så SVÄR jag på att hon viskade; "Hello, take me with you"
Jag blev helt, :"WHAT THE.." *Skiträdd* Säg hej till Annabelle; ![]()
Tumblr.
22 okt, 2011 20:15 |
|
Anapneo
Elev |
Luna 1 jag har också porslins dockor, två stycken, men jag hatar dockor (det är skräckfilmernas fel) så jag ska snart ta ut dom ur mitt rum!!!
22 okt, 2011 20:44 |
|
Luna 1
Elev |
^
Hihi, då skulle du itne vilja ha Annabelle, vithy och röd/bruna ögon och gammaldags kläder. SKITLÄSKIG och gullig på samma gång.. SHE'S A VAMPYRE PRINCESS!
Tumblr.
22 okt, 2011 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen