Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Jag är väldigt hungrig just nu.................
...............kanske för att jag fastar. /menigsfullt inlägg ![]()
14 aug, 2011 10:38 |
|
kinshaw
Elev |
14 aug, 2011 10:47 |
|
celina
Elev |
14 aug, 2011 10:47 |
|
kinshaw
Elev |
14 aug, 2011 10:48 |
|
celina
Elev |
14 aug, 2011 10:48 |
|
kinshaw
Elev |
14 aug, 2011 10:50 |
|
celina
Elev |
14 aug, 2011 10:56 |
|
kinshaw
Elev |
14 aug, 2011 11:00 |
|
celina
Elev |
ja men frunch är för mej frunch frukost/lunch i samma och brunch lunch/middag i samma så frunch/brunch är alla i en :] haha ja klart !
Instagram: celinawestberg
14 aug, 2011 11:02 |
|
kinshaw
Elev |
men åh xD
personligen kallar jag frukost+lunch för frunch, men många kallar det för brunch, på engelska istället, så a därför skrev jag upp båda ![]()
14 aug, 2011 11:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen