Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra, mer!
12 nov, 2011 20:07 |
|
Lolo1337
Elev |
Bad-boy-Draco ♥
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 12 nov, 2011 22:20 |
|
ginny_ginny
Elev |
13 nov, 2011 11:19 |
|
Borttagen
|
Kapitel 56
Harrys och Dracos synvinkel Efter middagen gick Harry med nervösa steg ner mot sjön, och han kunde inte låta bli att undra vad Draco skulle komma att berätta för honom. Han satte sig ner och lutade sig mot trädet och väntade på att Draco skulle komma, och trummade lite på sina knän, men reste sig snart när han hörde steg komma mot hans håll. Draco svalde och undrade hur Harry skulle regarea men det var bäst så här, hellre att Harry skulle få reda på den verkliga sanningen senare än nu, då Draco inte viste vad som var på gång men han hade sina anningar. Han gick med tunga steg ner mot trädet, och han kunde se Harrys siluett där han satt mot trädet nere vid sjön, han kliade sig lite i nacken och gick ända fram och såg Harry resa sig upp. Harry hade rest sig upp när han såg vem de var som kom, och han kunde inte låta bli att le, och kramade om honom. - Gissa om jag har saknat dig. Sa han och kysste honom mjukt, men han kände att Draco inte var här för att bara umgås, han kunde se det på Draco efter att Harry hade tagit ett steg tillbaka. Draco kramade honom och besvarade kyssen, och fick lite dåligt samvete för vad som skulle komma, och hans blick kunde inte bli något annat än nervös och besvärad. - Harry du vet att jag tycker jätte mycket om dig... men saker är under förändring i mitt liv, jag vet inte vad det är men känner att det är något. Harry kollade på honom, och lyssnade noga på vart enda ord som Draco sa, och han kände på sätt och viss på sig vad som skulle komma men han sa inget om det eller något annat han skulle låta Draco prata till punkt om vad han nu skulle komma att säga. Draco kliade sig lite på armen och kollade ner i marken, han ville möta Harrys blick men han kunde inte riktigt det. - Harry det är slut mellan oss, tills saker och ting har rätts ut i mitt liv, jag vet att jag ska ju bo hos din kompis familj i sommar, men jag vet inte det känns som om saker verkligen kommer att hända snart som gör att jag inte kan bo hos honom. Harry svalde och vände sig om och kollade ut över sjön, det var detta han var rädd för att Draco skulle komma att säga. Han undrade för sig själv, vad Draco menade med att saker snart skulle komma att hända? - Vad är det som kommer hända Draco? Sa han men han kollade fortfarande ut över sjön, med ryggen mot Draco Draco svalde och kollade på Harrys ryggtavla och lyssnade på honom när han började prata. - Jag vet inte, men tills jag vet för båddas säkerhet, är det bäst om det blir så här, snälla Harry förstå. Sa han och la sin hand på Harrys axel och kollade ut över sjön han med Harry svalde det var precis som sist som Draco hade gjort slut med honom, men Draco kanske hade rätt ändå om att detta var bäst så länge tillslut skulle dom kanske få en riktig relation hoppades han. - Okej Draco, men du måste komma till mig om det är nått snälla lova mig det. Draco kollade på honom och kunde inget annat göra än att känna sig lättad över att Harry hade tagit detta så okej. - Jag lovar Harry, det är alltid dig jag kommer vända mig till och ingen annan det vet du. Sa han och kysste hans kind innan han gick där ifrån och lämnade Harry kvar. Draco viste att han hade ljugit, han skulle inte kunna prata med Harry om detta om han behövde för han kände genom dödsätarmärket att något där igenom var på gång, och då hade detta vart enda lösningen. 28 nov, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
Jättebra! Mer!
28 nov, 2011 19:13 |
|
ginny_ginny
Elev |
29 nov, 2011 14:52 |
|
Borttagen
|
Holy crap, GRYMMT!!
Bara en sak! Bett stavas Bet, alltså bet sig i läppen Men DET ÄR GRYMMT ÄNDÅ!!! loovee ♥ 2 dec, 2011 22:23 |
|
Borttagen
|
* Bevakar*
4 jan, 2012 20:38 |
|
ginny_ginny
Elev |
5 jan, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
Kapitel 57
Harrys och Hermiones synvinkel Hermione satt och väntade på Harry i uppehålls rummet, Ron var som vanligt med Lavender någonstans men hon brydde sig inte om det, hon undrade just nu bara vad det var Draco hade berättat för Harry. Hon kollade mot porträtthållet, och satt som på nållar varje gång det öppnade sig. Harry hade stått kvar nere vid en stund, för att smälta det Draco hade sagt, men efter en stund började han gå upp mot slottet. Han tog tid på sig att gå upp, han hade ingen lust att ehöva berätta för Hermione att han åter igen hade blivit dumpad, men tillslut vr hn framme och sa lösenordet innan han klev in i uppehålls rummet och såg Hermione sitta i soffan vid brasan och han styrde stegen dit. Hermione for upp när hon såg Harry komma, men hon satte sig igen när Harry kom och satte sig hos henne i soffan. - Nå vad sa han? Sa hon och kollade på honom,att det tydligen vart dåliga nyheter igen, men hon sa inget om det, hon väntade bara lugnt på att Harry skulle börja prata. Harry drog ett djupt andetag och kollade på henne, det kändes som hon redan visste vad som hade hänt. - Han har dumpat mig, men jag vet inte det känns som han inte sa hela sanningen, han vet att det kommer ske något, men han vet inte vad, och han gjorde detta beslutet för att de var bäst för oss bådda. Sa han och bett sig i läppen, och kollade in i brasan framför honom, och väntade på att Hermione skulle säga något om det. Hermione lyssnade noga på vad Harry hade sagt, och visste sedan inte vad hon skulle säga, hon visste ju inte vad Draco hade för planer. - Du ska se att Draco berättar när han själv vet vad som är på gång Harry. Sa Hon och la sin hand på hans axel och kunde inte komma på något annat att säga om den saken, och kollade sedan själv in i brasan hon med Dracos synvinkel Draco hade fått en uggla precis när han hade kommit in i slottet, det hade vart från hans mamma, som skrev att det hade blivit ändrade planer, och att han skulle komma hem under sommarlovet som bara var om 1 månad, och han kände bara att detta inte skulle sluta bra,men han hade ingen aning om vad som skulle komma att ske under sommaren. Förlåt att det tagit tid men har inte haft idér och inte vart taggad att skriva 5 jan, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen