Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velleity
Elev |
Jag hade äntligen någon att gå med! Jag log mot Katrine, hon var verkligen en bra vän. För mig gjorde det inte så mycket om han vara en idiot eller inte det vara iallafall bättre än det dära trollet.
![]()
15 dec, 2016 21:52 |
|
Linn Lumos
Elev |
Det var jullov nu så att vi hade bestämt att vi skulle gå en promenad efter frukosten Oskar, Liv,Mona, Katrine och jag.
16 dec, 2016 07:05 |
|
Velleity
Elev |
16 dec, 2016 08:44 |
|
Belluna tonks
Elev |
16 dec, 2016 11:49 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag och mona gick upp och hämtade våra kappor för att sen gå till hallen och vänta på de andra
16 dec, 2016 13:40 |
|
uniquorn
Elev |
16 dec, 2016 13:42 |
|
Velleity
Elev |
16 dec, 2016 15:22 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag såg att liv och katrinr kom ner mot oss för trappan. Hej ropade jag
16 dec, 2016 15:28 |
|
uniquorn
Elev |
Hellu! skrek jag tillbaka och vinkade töntigt i min tjocka kappa. Hur mår Oscar då? la jag retfullt till, han var inte där än.
![]()
16 dec, 2016 15:32
Detta inlägg ändrades senast 2016-12-16 kl. 15:34
|
|
Belluna tonks
Elev |
16 dec, 2016 15:32 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen