Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
"åh tack" sa Mina och gick in. Hon drog med sig Napoleon.
29 okt, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
" Mästare är i det rummet där borta " sa pojken
" Robin var är mitt te? " frågade Stan irriterat
" På väg " sa Pojken som hette Robin och sprang mot köket.
29 okt, 2015 18:56
|
|
Borttagen
|
Mina gick ini Stans kontor.
"vi fångade Blue betel precis som du ville" sa Mina och släppte taget om Napoleon.
29 okt, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
" Bra och det gick snabbt vilket är ännu bättre " sa Stan och studerade Napoleon
" Och hjälpte alla till? " frågade Stan som ville studera gruppens samarbete.
29 okt, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
"alla hjälpte till förutom Terry som inte ens följde med" sa Mina och la armarna i kors.
29 okt, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
" Och jag vill veta varför om ni vill ha godkänt på teamwork så ska ni ta reda på varför Terry inte ens vara med under ett teamwork uppdrag " sa Stan.
29 okt, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
"tro mig jag kommer ta reda på det" sa Mina allvarligt.
29 okt, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
" Och jag vill gärna veta när du får reda på det " sa Stan. Robin kom in med en bricka med te i en kopp och lite kakor på.
" Här är ert te mästare " sa Robin och la tet på bordet framför Stan.
29 okt, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
"uppfattat" sa Mina allvarligt och började att gå iväg.
29 okt, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
Stan muttrade och tog upp te koppen och drack lite.
29 okt, 2015 19:11
|
Du får inte svara på den här tråden.