Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 41 42 43 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Dåsa nu är vi framme" sa Stokor & såg mot de andra.
Danny log & gick ut ur skeppet. Caroline & Tewo följde med ut.

16 sep, 2015 08:20

Borttagen

Avatar


Caleb gick efter även Rasmus gick med dom ut och såg sig nervöst omkring.

16 sep, 2015 08:30

Borttagen

Avatar


" ja välkomen till Hathor" sa Danny & log.

16 sep, 2015 08:33

Borttagen

Avatar


" Vart är mamma ?" Frågade Caleb som mer än gärna ville träffa henne först av alla.

16 sep, 2015 08:34

Borttagen

Avatar


" hon är förmodligen i palatset så vi kan nog gå dit snart. men först måste vi ta med våran packning till där vi ska bo" sa Danny.

16 sep, 2015 08:37

Borttagen

Avatar


" Okej annars blir det jobbigt om vi ska släppa med den till palatset och sen huset " sa Caleb. Rasmus var osäker på hur han skulle bo.

16 sep, 2015 08:39

Borttagen

Avatar


" eftersom Zuha är er mamma & min fru så kommer vi faktiskt få bo i ett fint hus. Rasmus kan bo där också då han får plats" sa Danny & log.
Tewo suckade lite grann.
" vi syns sen " sa Tewo & sprang iväg mot palatset.

16 sep, 2015 08:44

Borttagen

Avatar


Rasmus log tacksamt han var tacksam för att de tog hand om honom såhär väl.
" Tack " sa Rasmus tacksamt.

16 sep, 2015 08:58

Borttagen

Avatar


" ingen orsak" sa Danny & började att gå.
Caroline följde med Danny & log lite grann.

16 sep, 2015 09:02

Borttagen

Avatar


Caleb och Rasmus gick efter Rasmus såg sig omkring och tänkte kommer stanna här så länge pappa är galen.

16 sep, 2015 11:54

1 2 3 ... 41 42 43 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.