Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Dåsa nu är vi framme" sa Stokor & såg mot de andra.
Danny log & gick ut ur skeppet. Caroline & Tewo följde med ut.
16 sep, 2015 08:20
|
|
Borttagen
|
Caleb gick efter även Rasmus gick med dom ut och såg sig nervöst omkring.
16 sep, 2015 08:30
|
|
Borttagen
|
" ja välkomen till Hathor" sa Danny & log.
16 sep, 2015 08:33
|
|
Borttagen
|
" Vart är mamma ?" Frågade Caleb som mer än gärna ville träffa henne först av alla.
16 sep, 2015 08:34
|
|
Borttagen
|
" hon är förmodligen i palatset så vi kan nog gå dit snart. men först måste vi ta med våran packning till där vi ska bo" sa Danny.
16 sep, 2015 08:37
|
|
Borttagen
|
" Okej annars blir det jobbigt om vi ska släppa med den till palatset och sen huset " sa Caleb. Rasmus var osäker på hur han skulle bo.
16 sep, 2015 08:39
|
|
Borttagen
|
" eftersom Zuha är er mamma & min fru så kommer vi faktiskt få bo i ett fint hus. Rasmus kan bo där också då han får plats" sa Danny & log.
Tewo suckade lite grann.
" vi syns sen " sa Tewo & sprang iväg mot palatset.
16 sep, 2015 08:44
|
|
Borttagen
|
Rasmus log tacksamt han var tacksam för att de tog hand om honom såhär väl.
" Tack " sa Rasmus tacksamt.
16 sep, 2015 08:58
|
|
Borttagen
|
" ingen orsak" sa Danny & började att gå.
Caroline följde med Danny & log lite grann.
16 sep, 2015 09:02
|
|
Borttagen
|
Caleb och Rasmus gick efter Rasmus såg sig omkring och tänkte kommer stanna här så länge pappa är galen.
16 sep, 2015 11:54
|
Du får inte svara på den här tråden.