Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Kenny stängde dörren till baksätet & gick in i bilen där fram.
"Ni kommer gilla ert nya hem. Finns massor med saker där som ni kommer att gilla" sa Kenny & stängde bildörren.
14 aug, 2015 22:42
|
|
Borttagen
|
" Ja det kommer ni verkligen göra " sa Annelie och började köra hemåt.
" Kommer vi säkert " sa Oliver för att visa sig självsäker.
14 aug, 2015 22:45
|
|
Borttagen
|
Robin försökte hålla sig lugn men var väldigt nervös över sig. Amadeus var också en aning nervös.
14 aug, 2015 22:46
|
|
Borttagen
|
" finns det några regler ? " Frågade Oliver som lät Sam hålla i hans arm.
14 aug, 2015 22:48
|
|
Borttagen
|
"Ah några få men ingen som vi behöver ta nu" sa Kenny & såg bak mot sina söner.
14 aug, 2015 22:49
|
|
Borttagen
|
" Åh okej " sa Oliver och log han kände att det skulle bli bra att tillhöra den här familjen. Sam somnade lutad mot sin bror då han brukade ta sin eftermiddags vila nu.
14 aug, 2015 22:51
|
|
Borttagen
|
Efter en lång biltur var de äntligen framme vid huset.
Kenny gick ut ur bilen & öppnade dörren Till barnen.
Amadeus & Robin gick ut ur bilen & såg mot deras nya hem. Huset var rätt stort.
14 aug, 2015 22:52
|
|
Borttagen
|
Annelie log och gick ut ur bilen Oliver och Sam gick ut ur bilen. Sam såg på huset
" Fint hus " sa Oliver och log.
14 aug, 2015 22:54
|
|
Borttagen
|
"Tack här kommer ni bo" sa Kenny & log mot dem
14 aug, 2015 22:55
|
|
Borttagen
|
Oliver log och kunde knappt vänta på att få komma in
" Låt oss gå in " sa Annelie och låste upp huset. Oliver gick in med en nervös Sam efter sig.
14 aug, 2015 22:59
|
Du får inte svara på den här tråden.