Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 41 42 43 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gwen
Jag hade fått en sittplats brevid Will i ambulansen. Plötsligt kom Josse in.
"Vad har hänt?"
"Jag och Kayla var på väg hem och då hittade vi två döda män i diket. Den ena är Wills bror, den andra är Kaylas pappa." Hon såg helt skräckslagen ut. "Kayla fick panik och åkte med poliserna någonstans, och här hamnade jag och Will."

16 aug, 2015 21:11

Borttagen

Avatar


Will
"Vad trevligt att du är här!" Mumlar jag till Gwen innan läkarna ger mig lugnande medel och jag somnar.

16 aug, 2015 21:13

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

”Jag...jag hörde oväsen och...så var ni här och ni är mina vänner...och...” Snörvlade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 aug, 2015 21:15

Borttagen

Avatar


Will
Jag faller in i en orolig sömn där jag ser kropparna från olika vinklar hela tiden.

16 aug, 2015 21:17

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan
-
Jag tittade på Will och yttligare några tårar föll på ner från min kind.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 aug, 2015 21:17

Kaylin
Elev

Avatar


Skrivet av Kaylin:
(Sorry, jag han inte se att det var Wills bror... Men vi kör på två...)
Kayla
En polis leder mig till en bil. Hon sätter mig i den. "MEN FÖR I HELVETTE, FATTAR DU INTE ATT JAG SKA ÅKA MED WILL, OCH GWEN?! MIN PAPPA HAR DÖTT, OCH DET ENDA DU VILL ÄR ATT FÖRHÖRA MIG! GLÖM DET!" Skriker jag medans tårarna börjar rinna. Jag springer ut ur bilen, och ställer mig framför ambulansen, så att den inte kan köra. Den tutar. Jag springer fram till bildörren, och sliter upp den. "Jag ska med. Nu!"

(Skriver igen.)

Go Fuck yourself you damn cereal

16 aug, 2015 21:18

Borttagen

Avatar


Will
"NEJ!" Skrek jag plötsligt.

16 aug, 2015 21:21

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Efter några protester setter jag mig snörvlande i ambulansen. Jag säger ingenting.

Go Fuck yourself you damn cereal

16 aug, 2015 21:25

Borttagen

Avatar


Gwen
Kayla kommer in och verkar ha samlat sig något. Jag gillar det inte, men lämnar henne med Josse och Will. Jag går ut och fram till polisbilen hon nyss flydde från.
"Fattar ni inte att hon är chockad? Förhör henne i morgon! Hennes pappa har ju fan precis dött?" Ryter jag åt kvinnan som kör.
Hon bara gapar, och ser ut som en dum fisk.
"Är... Är det hennes pappa?"
"Ja," säger jag irriterat och hoppar in i bilen. " Jag såg precis lika mycket som Kayla, förhör mig istället!"

16 aug, 2015 21:25

Borttagen

Avatar


Will
Plötsligt vaknar jag med ett ryck så att pulsmätaren trillar av.

16 aug, 2015 21:26

1 2 3 ... 41 42 43 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.