Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
|
Borttagen
|
Pappa Remus
-Elli Kan du istället för att hoppa runt så kan du ju ge mig tidnigen där borta och jag pekade på stolen brevid
2 aug, 2015 17:34
|
|
Borttagen
|
Elli
Jag hoppade till tidningen och gav den till pappa. Sen fortsatte jag hoppa.
2 aug, 2015 17:40
|
|
Borttagen
|
pappa remus
-Jag gick ock läste samtidigt så när jag gick mitt första steg så snublade jag och föll på Elli som också ramlade.
2 aug, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
Elli
" OAAJJ" skrek jag. Jag hade nog stuckat något.
2 aug, 2015 17:43
|
|
Borttagen
|
2 aug, 2015 18:00
|
|
Borttagen
|
Elli
" Det gick nog bra." Sade jag och försökte ställa mig upp. Då fick jag en oerhörd smärta i hälsenan.
2 aug, 2015 18:04
|
|
Borttagen
|
Pappa Remus
Jag tror att jag ta ta dig till sjukhuset
2 aug, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
Elli
" Varför dubbelsjuk? " Sade jag skeptiskt.
2 aug, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Elli
" Varför dubbelsjuk? " Sade jag skeptiskt. dubbelsjuk?
2 aug, 2015 18:15
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Elli
" Varför dubbelsjuk? " Sade jag skeptiskt. dubbelsjuk?
( Jag var ju magsjuk!)
2 aug, 2015 18:16
|
Du får inte svara på den här tråden.