Teen wolf [J_J & Melody Malfoy]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Teen wolf [J_J & Melody Malfoy]
|
Borttagen
|
Laura log till "bli sexig nu jag hejar2Sa hon tyst så han hörde.
Cohochen blåste i visselpipan och en match kom igång
Emily log mjukt till och stanar "förlåt"Sa hon nu och suckar och James stod bakom "han ber med om ursäk tom han kudne, hans käke ömar"Sa hon
26 maj, 2015 21:13
|
|
Borttagen
|
Vanessa smällde igen sitt skåp.
" Jag bryr mig inte om era jävla ursäkter lämna mig ifred" skrek hon.
Casper hörde vanessas skrik.
26 maj, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
Laura hörde det med och kollade på det hållet och lyssnade och hörde sykoenn oc hde var lugna "vi var tuvgna at tsägafäröåt av remus inget mer, vi kommer inte upprepa detta"sa hon lugnt och gick nu iväg och James efter och man såg hela hans vänsta käke var blå och svullen.
Laura suckar "det e lugnt de bad om uräskt"sa hon så bara Vapser hörde "ta och spela nu du ska med laget om du nu vill2Sa hon
26 maj, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Vanessa sprang in på toan och låste in sig. Hon bröt totalt ihop nu och grät så tårarna sprutade typ.
Casper spelade bra och lyckades göra mål på Scott.
26 maj, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
Laura log direkt och kolade på matchen och cohchen som nickar gillande och anteckna. "Capser du e med"sahan högt.
Stiles hade fått mål kort efter Capser "bilinski du e kvar och scott"sa han coh sTiels gick av dirkt
26 maj, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
Casper lyssnade och hörde vanessas gråt.
" Laura gå och se hur det är med Vanessa jag pratar med stiles" sa han.
26 maj, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
Laura reset "okej vi ses på matten"sa hon och gick ivgoc kanckar på hos vaesa
Stiles suckar oc tog av skyddm
26 maj, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
Casper gick fram till stiles.
" Så vad är det på gång mellan dig och Vanessa?" Frågade han.
Vanessa låste upp dörren.
26 maj, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
Laura smet direkt in och stänger efter sig och låste och kollade på henne "hey e du okejj?"frågade hon och satt sig bredvid henne.
Stiels tnäker "jag vet inte"sa han nu och kollade på casper och flinar "har Laura varit sur eller du har ett märke å halsen"sa han lugnt
27 maj, 2015 05:55
|
|
Borttagen
|
" Nej jag är inte okej" grät Vanessa.
" Det gick lite vilt till igår" sa Casper och flinade.
Han kollade på stiles.
" Men du gillar Vanessa eller?" Frågade han.
27 maj, 2015 07:15
|
Du får inte svara på den här tråden.