Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jaaaaaa vad bra vad snackar vi om ???
24 jan, 2012 07:29 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Min ff antar jag eftersom jag skriver den här? 24 jan, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jaaaaaa vad bra vad snackar vi om ??? Men läs. o_o 24 jan, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Jättebra!! Skriv meeer!!
26 jan, 2012 20:35 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Tack, ska nog imorgon eller nåt^^ 26 jan, 2012 21:17 |
|
Josie Malfoy
Elev |
åh... braa O.O
hm... har egentligen alldeles för mycket att göra för att läsa en till ff... men den är ju så bra... *föra inre dialog med mig själv* äsh, jag läser den i alla fall, läxorna kan vänta Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 26 jan, 2012 22:28 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Åh, man tackar! Fattar int hur ni orkar läsa allt jag har skrivit XD 26 jan, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Jättebra! Meeeeeeeeeeeeeer! "Bevakar"
27 jan, 2012 13:51 |
|
Lills
Elev |
Åh gud vad braaa!
Hoppas det kommer mer snart! ![]()
27 jan, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Superbra!
1 feb, 2012 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen