(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
5 jun, 2014 22:00
|
|
Borttagen
|
- Varför svarade du inte i telefon och var du i skolan?, frågade jag. Han var nog knappast i skolan, med tanke på att han låg och sov när jag kom hem till honom när skolan just precis hade slutat
5 jun, 2014 22:04
|
|
Borttagen
|
-Mamma har tagit min mobil och data, suckade jag.
5 jun, 2014 22:06
|
|
Borttagen
|
- Du svarade inte på min andra fråga, sade jag och skrattade.
5 jun, 2014 22:08
|
|
Borttagen
|
-Oj förlåt..öh nej, jag var inte i skolan, sa jag.
5 jun, 2014 22:09
|
|
Borttagen
|
5 jun, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
Jag böjde mig fram och kysste henne.
5 jun, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
Jag besvarade kyssen.
Jag undrade vad folk skulle tänka om oss om de skulle veta. Vi hade varit bästa vänner så långt bak att jag inte ens kom ihåg tiden före det.
Antagligen skulle ingen bry sig i alla fall.
5 jun, 2014 22:16
|
|
Borttagen
|
Jag såg på henne och log.
-Du är verkligen vacker Arwen, sa jag
5 jun, 2014 22:17
|
|
Borttagen
|
- Nej, det är du som ärvacker, sade jag och log.
5 jun, 2014 22:19
|
Du får inte svara på den här tråden.