Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

1 2 3 ... 41 42 43 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"hej! Jag är här uppe!" Sa jag och skrattade till uppifrån trädet medan jag kasade ner från trädet oh landade framför honom och strök bort mitt raka bruna midjelånga hår.

21 feb, 2014 17:04

Borttagen

Avatar


Jag fann mig stirra in i en tjejs mörkt chokladbrunfärgade ögon.
"Hej..."

21 feb, 2014 17:07

Borttagen

Avatar


"Är du okej?" Jag synade honom uppifrån och ner.

21 feb, 2014 17:16

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna.
"Så du bryr dig?"

21 feb, 2014 17:17

Borttagen

Avatar


"Varför skulle jag inte göra det?"

21 feb, 2014 17:21

Borttagen

Avatar


"Dels för att jag inte känner dig och dels för att ingen verkar bry sig just nu"

21 feb, 2014 17:22

Borttagen

Avatar


"Vad heter du? Jag heter Hope." Sa jag och log.

21 feb, 2014 17:34

Borttagen

Avatar


"Diego..."
Svarade jag.

21 feb, 2014 17:34

Borttagen

Avatar


Jag skrattade till och log större mot honom.

21 feb, 2014 17:43

Borttagen

Avatar


Jag gillade henne mer och mer.

21 feb, 2014 17:44

1 2 3 ... 41 42 43 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Renesmee cullen 1

Du får inte svara på den här tråden.