Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"hej! Jag är här uppe!" Sa jag och skrattade till uppifrån trädet medan jag kasade ner från trädet oh landade framför honom och strök bort mitt raka bruna midjelånga hår.
21 feb, 2014 17:04
|
|
Borttagen
|
Jag fann mig stirra in i en tjejs mörkt chokladbrunfärgade ögon.
"Hej..."
21 feb, 2014 17:07
|
|
Borttagen
|
"Är du okej?" Jag synade honom uppifrån och ner.
21 feb, 2014 17:16
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Så du bryr dig?"
21 feb, 2014 17:17
|
|
Borttagen
|
"Varför skulle jag inte göra det?"
21 feb, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
"Dels för att jag inte känner dig och dels för att ingen verkar bry sig just nu"
21 feb, 2014 17:22
|
|
Borttagen
|
"Vad heter du? Jag heter Hope." Sa jag och log.
21 feb, 2014 17:34
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 17:34
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade till och log större mot honom.
21 feb, 2014 17:43
|
|
Borttagen
|
Jag gillade henne mer och mer.
21 feb, 2014 17:44
|
Du får inte svara på den här tråden.