Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
Wiliam råkade glida med ena handen
1 dec, 2013 22:05
|
|
Borttagen
|
Alicia tog tag i Williams hand och försökte dra upp honom en bit.
1 dec, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
Wiliam kom upp en bit han hade nästan tappat andan och släppt taget
1 dec, 2013 22:15
|
|
Borttagen
|
Alicia log svagt och fortsatte klättra.
1 dec, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
" är vi inte uppe snart ? " frågade Wiliam efter någon timme hans armar värkte och han började känna sig illamående av höjden
" Nej vi är långt ifrån uppe vi är nog uppe om 2 timmar " sa Lukas och såg uppåt.
1 dec, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
"Ta det lugnt. Tiden går fort är man har kul." log Rebecca
2 dec, 2013 08:01
|
|
Borttagen
|
" jag har inte kul just ku " sa Wiliam
2 dec, 2013 08:43
|
|
Borttagen
|
"Försök att ha kul då." sa Rebecca och fortsatte att klättra.
2 dec, 2013 08:46
|
|
Borttagen
|
Wiliam suckade försöka ha kul utan mitt band tänkte han kanske kan lunde sjunga en av bandets låtar
2 dec, 2013 09:15
|
|
Borttagen
|
Alicia tittade på William och fortsatte att klättra.
2 dec, 2013 09:23
|
Du får inte svara på den här tråden.