Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag ler stolt.
- Jag bar hit dem HELT själv!
17 nov, 2013 16:34
|
|
Borttagen
|
JAg nickar och blundar. Jag känner mig yr.
17 nov, 2013 16:35
|
|
Borttagen
|
Jag ger Brian en orolig blick.
- Hur är det?
17 nov, 2013 18:00
|
|
Borttagen
|
17 nov, 2013 18:29
|
|
Borttagen
|
- Ska jag hämta Mrs.Poop?
17 nov, 2013 19:11
|
|
Borttagen
|
17 nov, 2013 19:24
|
|
Borttagen
|
- Åh, okej!
Cornelia,kommer in.
17 nov, 2013 19:26
|
|
Borttagen
|
jag ligger och blundar...
17 nov, 2013 19:28
|
|
Borttagen
|
Jag ler mot Cornelia.
- Hur gick det med Ryan? Frågar jag vänligt.
- Skitbra, vi hånglade! Fnissar Cornelia glatt.
17 nov, 2013 21:06
|
|
Borttagen
|
17 nov, 2013 22:17
|
Du får inte svara på den här tråden.