Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Jag visste inte om jag skulle lita på att hon verkligen var glad, hon kunde ju lura mig och sedan knuffa omkull med som hon gjort mot Zayn flera gånger.
8 nov, 2013 12:14
|
|
Borttagen
|
- Vad ska du göra när du kommer hem ?
8 nov, 2013 12:15
|
|
Borttagen
|
"Snacka vett i pappa" sa jag.
8 nov, 2013 12:16
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och kvävde en suck.
8 nov, 2013 12:17
|
|
Borttagen
|
"Du borde göra det med din mamma. Jag kommer inte stå ut att bo med henne"
8 nov, 2013 12:20
|
|
Borttagen
|
- Sluta prata så om min mamma. Sade jag och började springa.
8 nov, 2013 12:21
|
|
Borttagen
|
"Förlåt ..." sa jag när hon redan var borta.
Jag suckade.
8 nov, 2013 12:23
|
|
Borttagen
|
- Jävla idiot. Mumlade jag då jag kommit in.
8 nov, 2013 12:25
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte att gå och kände mig kallare. Jag var nog fortfarande mitt gamla jag, lite grann i alla fall.
8 nov, 2013 12:28
|
|
Borttagen
|
Jag gick in på mitt rum och skickade et sms till Niall.
Förlåt. Ja, du vet.
8 nov, 2013 12:31
|
Du får inte svara på den här tråden.