Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag satte mig på datorn och började knappra på stolen.
28 sep, 2013 11:26
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och gick fram till henne. Jag konstaterade att hon gick i sömnen och lyfte upp henne i min famn.
28 sep, 2013 11:28
|
|
Borttagen
|
Jag började trumma på Diegos huvud och hoppade av han famn och gick ut ur rummet.
28 sep, 2013 11:29
|
|
Borttagen
|
28 sep, 2013 11:34
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut ur huset och började springa.
28 sep, 2013 11:34
|
|
Borttagen
|
Jag tvekade men rusade sen efter.
28 sep, 2013 11:35
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade upp på ett tak och började steppa.
28 sep, 2013 11:38
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och hoppade upp på taket.
28 sep, 2013 11:40
|
|
Borttagen
|
Människorna där under vaknade.
28 sep, 2013 11:45
|
|
Borttagen
|
Ljusen tändes.
"Wii!"
Väste jag och ruskade henne.
28 sep, 2013 11:46
|
Du får inte svara på den här tråden.