Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
inatt drömde jag om att jag använde en tomat istället för mobil O.o
13 dec, 2011 08:46 |
|
Borttagen
|
Har en dröm som jag brukar ha några gånger per år.
Jag åker i en bil med en familj jag inte känner, de pratar polska, och vi kommer aldrig fram. 13 dec, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
^
^Jag har drömt att Voldemorts hjärta var en tomat o____O 13 dec, 2011 22:01 |
|
Borttagen
|
^ haha XD
inatt drömde jag om att en kompis var gravid och skulle få ett barn, men läkarna satt och drack vodka och absynth istället O.O 15 dec, 2011 09:12 |
|
Solkatten
Elev |
Nu glömmer jag typ alltid bort vad jag drömmer
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 dec, 2011 09:30 |
|
Borttagen
|
Åhåhåh. Inatt drömde jag om att jag var någonstans, i ett annat, nytt land.
Alla hus var stora, med stora grindar med skyltar med deras namn på. Det var soligt varje dag, och träden var väldigt höga. Det var sjukt... Måste bara berätta om en dröm jag hade en gång. Jag drömde att han som spelar Moseby i Zack & Cody's ljuva hotelliv / Det ljuva havslivet stod i sin gamla ljusbruna rock och stekte pannkakor i ett duschrum med blått kakel. Alltså han stod på knä på golvet, och höll stekpannan mot kakelgolvet, medans vattnet 'regnade' över stekpannan så de stektes. Jag undrar nu vad jag gjorde under den dagen.. ;o 15 dec, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
I måndags, tror jag att det va, så drömmde jag en massa skit.. Men det jag kom ihåg var att jags tog framför spegeln och förvandlades till en gammal gubbe sen en annan gubbe. Jag var typ formskiftare, hehe
15 dec, 2011 19:18 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av Borttagen: I måndags, tror jag att det va, så drömmde jag en massa skit.. Men det jag kom ihåg var att jags tog framför spegeln och förvandlades till en gammal gubbe sen en annan gubbe. Jag var typ formskiftare, hehe Kanske du var en boggart och det du är rädd för är gamla gubbar ![]()
16 dec, 2011 01:01 |
|
Solkatten
Elev |
Jag borde verkligen börja skriva en drömdagbok så fort jag vaknar för jag glömmer de alltid sen och den kan hjälpa mig att bättre komma ihåg dem.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2011 08:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag borde verkligen börja skriva en drömdagbok så fort jag vaknar för jag glömmer de alltid sen och den kan hjälpa mig att bättre komma ihåg dem. Gör det! 16 dec, 2011 13:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen