Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 12:26
|
|
Borttagen
|
" Ni gillar varandra " Sa jag snällt
8 aug, 2013 12:27
|
|
Borttagen
|
"jaha,nej han har inte gjort slut.han ba ignorerar mig,sa jag sorgset.
8 aug, 2013 12:28
|
|
Borttagen
|
" Synd, Mas är iallafall inte otrogen " Sa jag
8 aug, 2013 12:28
|
|
Borttagen
|
"vad menar du med det!?,skrek jag. skulle Luke vara otrogen.
8 aug, 2013 12:31
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 12:31
|
|
Borttagen
|
"Vadå typ,berätta!,Skrek jag.
8 aug, 2013 12:37
|
|
Borttagen
|
" Men varför är han med andra och inte med dig?" Sa jag
8 aug, 2013 12:39
|
|
Borttagen
|
"Men berätta!,sa jag högt. Varför tror du att han är otrogen?
8 aug, 2013 12:42
|
|
Borttagen
|
" Jag tror bara det " Sa jag och gick
8 aug, 2013 12:42
|
Du får inte svara på den här tråden.