Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vita med puma xD
6 sep, 2011 16:34 |
|
Danzi
Elev |
6 sep, 2011 16:37 |
|
Enchanted
Elev |
Idag är jag badass och går utan strumpor!
6 sep, 2011 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Idag är jag badass och går utan strumpor! Du var badass igår också! :o fy skäms xD 6 sep, 2011 16:40 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Idag är jag badass och går utan strumpor! Du var badass igår också! :o fy skäms xD Haha, jag är hemma så jag orkar inte sätta på mig strumpor XD 6 sep, 2011 16:41 |
|
Borttagen
|
Enchanted - Ah, I see. :3 det skönaste som finns är att ha typ "myskläder" efter en skoldag, haha. xD
6 sep, 2011 16:43 |
|
Borttagen
|
en lila och en grön :3
6 sep, 2011 16:44 |
|
kinshaw
Elev |
6 sep, 2011 18:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Vita med olik nyanserade blåa blommor
6 sep, 2011 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Idag är jag badass och går utan strumpor! 6 sep, 2011 20:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen