Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 41 42 43 44 45
Användare Inlägg
joel dumbledore
Elev

Avatar


harry

Join the dark side, we have cookies. :D

12 jan, 2013 13:13

Ron lovegod
Elev

Avatar


ron
RRRROOOONNNN!!!!

12 jan, 2013 13:14

joel dumbledore
Elev

Avatar


Skrivet av joel dumbledore:
harry
harry

Join the dark side, we have cookies. :D

12 jan, 2013 13:17

Ron lovegod
Elev

Avatar


Skrivet av joel dumbledore:
Skrivet av joel dumbledore:
harry
harry

12 jan, 2013 13:17

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Jag älskar att spela teater och skulle gärna spela Bellatrix! hon är verkligen en dröm roll!
annars skulle jag nog vilja spela Minnerva Mcgonagall!

Utman mej gärna på duell!

12 jan, 2013 13:46

draktränaren
Elev

Avatar


cedric digori

12 jan, 2013 17:33

Borttagen

Avatar


Cedric ofc!

12 jan, 2013 17:52

Villjo
Elev

Avatar


Dumbledore, men då jag inte är en kille. Så kanske det skulle vara lite svårt. Annars så skulle Bellatrix vara ganska rolig att spela. Men samtidigt svår.. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2j2b61h.jpg

12 jan, 2013 18:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av MollyWeasley:
Jag skulle vilja spela Luna,Ginny eller Hermoine
Samma här!!!

12 jan, 2013 18:41

luna lowegood
Elev

Avatar


jag skulle nog på något konstigt sätt vilja testa att vara Umbridge eller Bellatrix älskar teater och det skulle nog vara en ganska stor utmaning
att testa på Drako skulle inte heller vara fel, alla fall i de tidigare filmerna

It does not to dwell on dreams and forget to live

12 jan, 2013 21:37

1 2 3 ... 41 42 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.