Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel dumbledore
Elev |
harry
Join the dark side, we have cookies. :D 12 jan, 2013 13:13 |
|
Ron lovegod
Elev |
ron
RRRROOOONNNN!!!! 12 jan, 2013 13:14 |
|
joel dumbledore
Elev |
Skrivet av joel dumbledore: harryharry Join the dark side, we have cookies. :D 12 jan, 2013 13:17 |
|
Ron lovegod
Elev |
12 jan, 2013 13:17 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Jag älskar att spela teater och skulle gärna spela Bellatrix! hon är verkligen en dröm roll!
annars skulle jag nog vilja spela Minnerva Mcgonagall! Utman mej gärna på duell! 12 jan, 2013 13:46 |
|
draktränaren
Elev |
cedric digori
12 jan, 2013 17:33 |
|
Borttagen
|
Cedric ofc!
12 jan, 2013 17:52 |
|
Villjo
Elev |
Dumbledore, men då jag inte är en kille. Så kanske det skulle vara lite svårt. Annars så skulle Bellatrix vara ganska rolig att spela. Men samtidigt svår.. ^^
12 jan, 2013 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MollyWeasley: Samma här!!!Jag skulle vilja spela Luna,Ginny eller Hermoine 12 jan, 2013 18:41 |
|
luna lowegood
Elev |
jag skulle nog på något konstigt sätt vilja testa att vara Umbridge eller Bellatrix älskar teater och det skulle nog vara en ganska stor utmaning
att testa på Drako skulle inte heller vara fel, alla fall i de tidigare filmerna It does not to dwell on dreams and forget to live 12 jan, 2013 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen