PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Meia, gå" ber Aily. Hon orkar inte bråka just nu och om hon vägrar kommer Aily ge sig direkt.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
"Nej!"
5 jul, 2013 19:22 |
|
amanda1104
Elev |
Angelica visar sig vara på Ailys sida.
"Meia, kom nu. Aily kommer inte skadas!" Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
"Det tror visserligen inte jag heller, men jag tänker inte gå härifrån förrän jag får med henne. Punkt! Du får gå, om du vill."
5 jul, 2013 19:26 |
|
amanda1104
Elev |
"Snälla Meia" ber Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
"Visst! Om vi får komma förbi", säger Meia och tittar menande på Agnes och Hades som blockerar.
5 jul, 2013 19:30 |
|
amanda1104
Elev |
"Gå nu!" säger Aily. Hon är rädd att Hades ska hålla dom kvar om dom stannar längre.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2013 19:33 |
|
Borttagen
|
Meia ger Aily en snabb kram och drar med sig Angelica mellan Hades och Agnes.
"Kom, så tar vi oss härifrån!" säger Meia. 5 jul, 2013 20:13 |
|
amanda1104
Elev |
Ingen hindrar dom båda och snart stängs porten. Aily sjunker ner på golvet medan helveteshunden lägger sig bredvid henne. Agnes går fram till henne.
"Lämna mig ifred" mumlar Aily och blänger på sin mor. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jul, 2013 20:15 |
|
Borttagen
|
De börjar springa mot utgången och är snart nedanför den stora Hollywood-skylten.
"Dags att kättra ner..." 5 jul, 2013 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen