Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Det e svårt"
5 mar, 2013 16:55 |
|
Queen Boo
Elev |
''Okej, va vaken då''
jag är jättecoolig älska mig plz 5 mar, 2013 18:05 |
|
Borttagen
|
"eller vara med dig"
5 mar, 2013 19:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar. ''Har du några bra böcker?''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 06:36 |
|
Borttagen
|
"beror på vad man tycker är bra"
6 mar, 2013 07:56 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ge mig bara en bok, snälla''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
Jag ger honom en bok om Romeo och Julia, -love you
6 mar, 2013 16:22 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar på boken. Sedan öppnar jag den.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
-Jag vill vara med dig, nu, inatt, på ett speciellt sätt
6 mar, 2013 16:25 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar upp. ''Vad menar du?''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen