UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, kände att det var dags att dra när astroiderna kom.Skrivet av 95mas: Är du också på mars? Skrivet av Borttagen: Väldigt bra WI-FI här uppe. Skrivet av Borttagen: Haha bra där xD Skrivet av Borttagen: Hihih det här äger C: Är det någon som har gått under än så länge? ^^ Jag har gått till undervåningen^^ Skrivet av 95mas: Åh fett grymt, jag med! Skrivet av Borttagen: Jag har Hihih det här äger C: Är det någon som har gått under än så länge? ^^
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 21:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 21:52
|
|
Borttagen
|
Teckning till uppesittar-kvällen:
http://artpad.art.com/?mfefahypxrg 21 dec, 2012 21:52 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: absolut ingenting, slå in julklappar, kanske typ rita något till farmor, är ingen mästare men det är alltid något! Haha, okej! Jaja, det är trots allt tanken som räknas! men alltså jag känner ändå att jag är helt okej typ, har inte du några såna intressen typ? btw Markus krunegård på svenska hjältar-galan ♥♥♥♥♥♥♥ Jag spelar musik, eller ja, gitarr och sjunger. Uppträdde idag inför hela skolan, på avslutningen. Det är väl ett intresse, I guess åh men vad kul! gick det bra? jag typ ritar, ibland, sen är jag rätt intresserad av mode och typ smink faktiskt, men smink är inte så jag håller på med det haha Det gick bra, fick jättemycket komplimanger! Åh, en kille som är intresserad av sånt! Guldstjärna till dig! Du har tumblr, mugglis, allt. I think I love you. ;* dessutom är jag bi, vet inte om det är en fördel, vet faktiskt inte ens hur jag kom att tänka på det hahaha Jag är också det, börjar misstänka att vi är soulmates på något sätt. Helt ärligt så tror jag att alla är bi, men dras mer eller mindre till det ena könet. Du påminner seriöst jättemycket om en killkompis jag har (höll på att säga pojkvän men det skulle bli fel Förlåt, förlåt, FÖRLÅT att jag hoppar in här, men... Den meningen du skrev: "Helt ärligt så tror jag att alla är bi", komikern Magnus Betnér säger samma sak! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 21:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
21 dec, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
95mas - Samma här. Är du också på Pigfarts eller?
21 dec, 2012 21:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
FRÅGA NUMMER 5
Solen är en stor stjärna. En stjärna behöver inte vara astronomisk, man kan också vara en stjärna på det man är bra på. Ibland får man guldstjärnor i sina skolböcker, de sätts fast med klister. Klister är klabbigt och det är aldrig trevligt. Man kan också bli kladdig om man trampar i lera. Men vad heter grundaren av Apple? without something there is no nothing 21 dec, 2012 21:53 |
|
Fang
Elev |
Steve jobs
21 dec, 2012 21:53 |
|
Twix
Elev |
Steve Jobs?
21 dec, 2012 21:53 |
|
Regulus
Elev |
21 dec, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: FRÅGA NUMMER 5 Solen är en stor stjärna. En stjärna behöver inte vara astronomisk, man kan också vara en stjärna på det man är bra på. Ibland får man guldstjärnor i sina skolböcker, de sätts fast med klister. Klister är klabbigt och det är aldrig trevligt. Man kan också bli kladdig om man trampar i lera. Men vad heter grundaren av Apple? Steve Jobs! 21 dec, 2012 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen