Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 13:56 |
|
Queen Boo
Elev |
-Det är nog bara hennes sätt att prata.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 15:38 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 16:17 |
|
Queen Boo
Elev |
-Sayn säger att det är det.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 16:18 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 16:19 |
|
Queen Boo
Elev |
-Ja.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 16:21 |
|
ginny 23
Elev |
-Vad ska vi göra nu. Hon verkar inte gilla människor.
Just när jag sagt det puffade den gylllene draken på mig.
2 feb, 2013 16:22 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattade.
-Är du säker? jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 21:03 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:27 |
|
Queen Boo
Elev |
Draken jag fram till mig och nosade på min jacka.
-Jag har macka i den jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen