Maffian ala Harry Potter
Forum > Quidditchplanen > Maffian ala Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celest Gaunt
Elev |
Oh Yeah! You are dead Peeves!
16 nov, 2012 22:04 |
|
AlexZz
Elev |
16 nov, 2012 22:37 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Thanks to me.Oh Yeah! You are dead Peeves!
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
16 nov, 2012 22:40 |
|
Matizze
Elev |
Alex, där hade du tur. Jag står fortfarande fast vid att du är ond! Någonsin hört om en partisk Peeves som försöker står på de godas sida? Argh! När jag äntligen blir något annat än vanlig god och så sumpar jag det! *jättesur* ![]()
16 nov, 2012 22:40 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Matizze: Din anledning var för komplicerad. Därför misstänkte jag dig.Alex, där hade du tur. Jag står fortfarande fast vid att du är ond! Någonsin hört om en partisk Peeves som försöker står på de godas sida? Argh! När jag äntligen blir något annat än vanlig god och så sumpar jag det! *jättesur*
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
16 nov, 2012 22:42 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av 95mas: Skrivet av Matizze: Din anledning var för komplicerad. Därför misstänkte jag dig. Alex, där hade du tur. Jag står fortfarande fast vid att du är ond! Någonsin hört om en partisk Peeves som försöker står på de godas sida? Argh! När jag äntligen blir något annat än vanlig god och så sumpar jag det! *jättesur* Äsch! Jag har komplicerade anledningar hela tiden! Oavsett om jag är typ Cho Chang eller Peeves! De spelar ingen roll för mig! Så hon kanske var så som person? 16 nov, 2012 22:43 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av 95mas: Skrivet av Matizze: Din anledning var för komplicerad. Därför misstänkte jag dig. Alex, där hade du tur. Jag står fortfarande fast vid att du är ond! Någonsin hört om en partisk Peeves som försöker står på de godas sida? Argh! När jag äntligen blir något annat än vanlig god och så sumpar jag det! *jättesur* Äsch! Jag har komplicerade anledningar hela tiden! Oavsett om jag är typ Cho Chang eller Peeves! De spelar ingen roll för mig! Så hon kanske var så som person? *nicka frenetiskt* Ja, så är det. Är det fel att förklara varför man misstänker någon nu helt plötsligt? Nejmen lycka till ändå. Som Peeves spöke (och för att jag själv skulle ha gjort så ändå) kommer jag att vaka över er från skuggorna ända till slutet! *känna sig poetisk* ![]()
17 nov, 2012 09:31 |
|
95mas
Elev |
18 nov, 2012 14:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av 95mas: jag pausade spelat för attjag itne är hemma och hinner skriva fören i morgon ^^Varför kom inga dödsfall? Ska vi rösta nu? ![]()
18 nov, 2012 14:28 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Okej, då vet jag.Skrivet av 95mas: jag pausade spelat för attjag itne är hemma och hinner skriva fören i morgon ^^ Varför kom inga dödsfall? Ska vi rösta nu? Edit: såg att du skrev det vid förra dödsfallet nu.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
18 nov, 2012 14:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen