Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ernin
Elev |
19 aug, 2012 15:10 |
|
BlondaHermione
Elev |
Bara för att gråten kommer i halsen när Simba ser sin far i himlen och när Can you feel the love tonight kommer så måste jag välja Lejonkungen ♥♥♥♥♥
http://www.youtube.com/watch?v=W9_nXlvY6Io
19 aug, 2012 15:21 |
|
Bombarda
Elev |
GodisxD
Kärlek till alla! 19 aug, 2012 18:31 |
|
Ginny00
Elev |
Lejonkungen.
19 aug, 2012 18:40 |
|
Tonks_xD
Elev |
19 aug, 2012 18:41 |
|
Elley
Elev |
19 aug, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Lady och Lufsen för den har HUNDAR! ♥ ♥ ♥
20 aug, 2012 10:10 |
|
Dementoren
Elev |
20 aug, 2012 10:31 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag själv måste ju förstås också välja Lejonkungen, även om Lady och Lufsen också är en mycket mysig film, eftersom Lejonkungen råkar vara min absoluta favorit av de tecknade Disney-filmerna ... Särskilt tvåan.
Hur som helst var det tydligen ingen tvekan om att Lejonkungen (22 röster) var den självklara vinnaren i gårdagens antingen eller (Lady och Lufsen fick endast två röster, men jag vill betona att det är en bra film det också. OBS! Nu finns det förstås en ny fråga i första inlägget som ni gärna får svara på ... 20 aug, 2012 13:02 |
|
-Patronus-
Elev |
20 aug, 2012 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen