JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ernin: Jag ska komma!! Tänker ha min Ravenclawslips, gula naglar, vit skjorta och en svart/grå-randig hoodie Of corse i come! Ska tänka på kläder. Några tips?? ![]() 20 aug, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
jorå, kommer bara ta ett tag XD Men jag fixar så många jag minns just nu ^^
20 aug, 2012 20:09 |
|
ernin
Elev |
20 aug, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
oki ^^
20 aug, 2012 21:07 |
scarhead
Lärare |
20 aug, 2012 21:15 |
|
Miss_Green
Elev |
20 aug, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: oki ^^ Me to (har engelskakick)! 20 aug, 2012 21:22 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
HarryPotterr
Irah JosefinFini lumos1 Miss_Green Sandy Gromford scarhead ![]() Yayy!! Vad kul!! ![]()
20 aug, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
åhåhåh, exakt samma här
20 aug, 2012 21:23 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: HarryPotterr Irah JosefinFini lumos1 Miss_Green Sandy Gromford scarhead ![]() Yayy!! Vad kul!! Jag med, men jag ska vara creepy och krama alla som jag känner igen från mugglis.
20 aug, 2012 21:29 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen