Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Evreka
Elev |
Vem i Harry Potter tycket du är ondast?
1: Voldemort - Tveklöst Sedan är ju Bellatrix helt klart en fullkomligt bindgalen psykopat och Umbridge är förvisso ond så det räcker och blir över. Därför säger det en hel del när jag rangordnar dem i avtagande ondska som: 1) Voldemort 2) Bellatrix 3) Umbridge Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 6 jul, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
Voldemort
6 jul, 2012 21:11 |
|
amanda1104
Elev |
Alla har säkert någon andledning till varför dom är onda. Voldemort blev ju lämnad utan familj. Så jag säger ingen/kan inte välja
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 jul, 2012 21:13 |
|
Hermia
Elev |
Voldemort är nog ondast
Once a MADling, always a MADling 6 jul, 2012 21:17 |
|
Hannahamanda
Elev |
åh men kan inget annat än gråta i kapitlet när han avslöjar sanningen i minnessållet.
han är en vacker själ. vist han är ändå elak mot harry men var hade harry varit om inte snape hade offrat livet för honom. så mitt svar blir helt klar 1. 6 jul, 2012 21:45 |
|
MissLollo
Elev |
Emma Watson och Tom Felton är väl stjärnorna man tänker mest på vid frågan men det är så många snygga och vackra personer med där! Kan inte alla skådisar nu men: Parvati, Lavender, Luna, Ginny, Seamus m.m... Nä, men alla är vackra på sit sätt vill itne välja någon av dem ^^
6 jul, 2012 22:27 |
|
Patronuslight
Elev |
Voldermort växte upp utan familj, vänskap och kärlek. Det var andledningen till att han blev ondaste av alla. Men om hade fått en uppväxt med familj, kärlek och vänskap skulle han nog inte vara vem han blev. Så nä... Han är egentligen inte ondast om man tänker på mitt sätt. Men han blev det. Så jag antar att jag röstar på Voldermort iallafall.
Spoiler: Tryck här för att visa! Även om jag hatar Umbrige mest egentligen, är Voldermort är ändå ondast ju. EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 6 jul, 2012 23:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 6 kl. 23:13
|
|
harrypotter87
Elev |
6 jul, 2012 23:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Voldemort är ond men han är ändå inte ondast, för han förmår inte att känna kärlek därför vet han inte heller hur man älskar och är god.
Bella är mentalt störd på mer än ett plan och ja hon är helt klart ond det går inte att förneka men ändå. nej jag anser att Umbridge är ondast för hon vet att det hon gör är fel men hon gör det ändå. hon vet att hon går vöer gränsen men hon vägrar sluta ![]()
6 jul, 2012 23:20 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Fast det gäller ju Voldemort också, han skryter ju med att han gått över fler gränser än alla andra och mördar som underhållning - usch. Och han är lika ond mot sina egna anhängare, Umbridge rättfärdigar det hon gör (inför sig själv) med att hon försvarar det hon anser vara "rätt". Voldemort, däremot anser sig inte behöva rättfärdiga någonting.Voldemort är ond men han är ändå inte ondast, för han förmår inte att känna kärlek därför vet han inte heller hur man älskar och är god. ... nej jag anser att Umbridge är ondast för hon vet att det hon gör är fel men hon gör det ändå. hon vet att hon går vöer gränsen men hon vägrar sluta Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 7 jul, 2012 09:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen