Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
INDEED OMG 5 jan, 2013 19:20 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av minisa: Tack iaf Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? ![]()
5 jan, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? nej, den kommer ut i höst var inne och läste på deras fb sida 6 jan, 2013 11:19 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? nej, den kommer ut i höst var inne och läste på deras fb sida Aw Kram till er ^~^ 6 jan, 2013 11:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? nej, den kommer ut i höst var inne och läste på deras fb sida Aw så tyvärr det dröjer ett tag D: innan vi får läsa den D: 6 jan, 2013 11:25 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? nej, den kommer ut i höst var inne och läste på deras fb sida Aw så tyvärr det dröjer ett tag D: innan vi får läsa den D: Jag som hade längtat så mycket till våren D: Kram till er ^~^ 6 jan, 2013 11:55 |
|
Victoire Weasly
Elev |
6 jan, 2013 11:55 |
|
minisa
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Någon som vill gå och få sina böcker signerade tillsammans med mig i höst? x) ehm? 8D Kram till er ^~^ 6 jan, 2013 11:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? nej, den kommer ut i höst var inne och läste på deras fb sida Aw så tyvärr det dröjer ett tag D: innan vi får läsa den D: Jag som hade längtat så mycket till våren D: D: men berätelser från Engelfors kommer ju ut i alla fall Skrivet av Victoire Weasly: Någon som vill gå och få sina böcker signerade tillsammans med mig i höst? x) vart? 6 jan, 2013 11:58 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: No idea x) men det brukar vara gott om signeringar i sthlm och gbg och malmö i alla fall Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av minisa: Skrivet av Borttagen: jag tror i höst jag kan kolla oh ja håller med dig japp hösten 2013 kommer Nyckeln ut och mars/april kommer Berättelser från Engelsfors ut Kommer den inte på våren? nej, den kommer ut i höst var inne och läste på deras fb sida Aw så tyvärr det dröjer ett tag D: innan vi får läsa den D: Jag som hade längtat så mycket till våren D: D: men berätelser från Engelfors kommer ju ut i alla fall Skrivet av Victoire Weasly: Någon som vill gå och få sina böcker signerade tillsammans med mig i höst? x) vart? ~MY TUMBLR~ 6 jan, 2013 12:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen