Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 ... 41 42 43 ... 54 55 56
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det kommer ett kapitel imorgon JAG LOVAR
jaa awsome XD

28 sep, 2012 17:40

Borttagen

Avatar


TACK för alla kommentarer och som utlovat ett till kapitel

Kapitel 36
Hela klassen sitter tyst och spänt och väntar på vad det är Lupin ska säga.
-Jo ni vet Nicole Emanuelsson, hennes mamma Gabriela Emanulesson har påträffats död, och vi hittar inte Nicole på hella skolan, vi berättade det för henne, eller McGonagall gjorde det då sprang hon iväg sens dess har hon varit spårlöst borta, säger Lupin.
Hela klassen sitter tyst ner, ingen vet riktigt vad dom ska säga, vad säger man när ens klasskompis mamma har blivit dödad.
Alla sitter med lite ledsna minner, men inte Natarza hon flinar lite för sig själv.
-Ni alla kan gå, ni får lite extra rast förutom Natarza du stannar kvar, säger Lupin.
Alla går ut ur klassrummet, förutom Natarza som sitter surt kvar.
-Snape kommer snart vi har en del att prata om, säger Lupin.
Efter några minuter kommer Snape.
-Ni kallade på mig, säger han och kolar på Natarza.
-Jo ni har väl hört historien om Nicole, hennes mamma kanske har nåt med det att göra, Natarza kanske vet nåt, säger McGonagall.
-Det tror ja inte snarare, nån annan av Du-Vet-Vems anhängare, Bella ger sig inte in i nåt sånt ”fånig uppdrag” som hon kallar det, säger Snape.
-Men det kan ju vara så, säger Lupin.
-Nej du-Vet-Vem använder Bella till betydligt större uppdrag, säger Snape.
-Använd han namn för sjutton, VOLDEMORT heter han för sjutton gubbar, han lever knappt men vänta ni bara, säger Natarza.
-Natarza lugna ner dig, säger Mcgonagall.
-Lugn ska jag vara lugn jag vet inte ens vart min mamma är, hon kanske också är död, säger Natarza.
-Jamen det vet ju att hon inte är, säger Mcgongall.
-Ni står här och anklagar min mamma så ministeriet tror säkert samm sak allstå kan hon vara död, säger Natarza.
-Nej det kan hon inte, säger Lupin.
-hej då, säger Natarza och springer därifrån ingen stoppar henne.
”Jag ska fan döda den där Nicole”, tänker Natarza.

29 sep, 2012 12:09

viktor
Elev

Avatar


Super mega awsome kapitel du äger på att skriva ju

29 sep, 2012 12:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Super mega awsome kapitel du äger på att skriva ju

TACK SÅ JÄTTEMYCKET

29 sep, 2012 12:18

Lida
Elev

Avatar


Supperbra kapitel

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

29 sep, 2012 18:08

Majis
Elev

Avatar


Jättebra! Men vad svenska namn de har xD Haha Men längtar till nästa

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

29 sep, 2012 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Jättebra! Men vad svenska namn de har xD Haha Men längtar till nästa


Håller med. Ett exempel:

Svenskt: Emanuelsson
Engelskt: Emanuelson

[Det kanske blev ett dåligt exempel på engelskt, hoppas att du kan se S:skilnaden]

29 sep, 2012 21:04

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Jättebra! Men vad svenska namn de har xD Haha Men längtar till nästa


Håller med. Ett exempel:

Svenskt: Emanuelsson
Engelskt: Emanuelson

[Det kanske blev ett dåligt exempel på engelskt, hoppas att du kan se S:skilnaden]

Ja och tror heller inte att det finns så många som just ha det efternamnet heller xD Haha

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

29 sep, 2012 21:09

Borttagen

Avatar


TACK så mycket haha ja svenska efternamn har dom och förnamn ocksåXD iaf Gabriella hade svårt at komma på nåt namnXD

30 sep, 2012 10:43

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
TACK så mycket haha ja svenska efternamn har dom och förnamn ocksåXD iaf Gabriella hade svårt at komma på nåt namnXD

Gabriella är ju engelskt också, men efternamnen är extremt svenska xD Haha Men du kan ju typ tänka på skådisas och sångares efternamn så kan du kanske komma på mer engelska?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

30 sep, 2012 10:46

1 2 3 ... 41 42 43 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.