Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: jaa awsome XD Det kommer ett kapitel imorgon JAG LOVAR 28 sep, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer
Kapitel 36 Hela klassen sitter tyst och spänt och väntar på vad det är Lupin ska säga. -Jo ni vet Nicole Emanuelsson, hennes mamma Gabriela Emanulesson har påträffats död, och vi hittar inte Nicole på hella skolan, vi berättade det för henne, eller McGonagall gjorde det då sprang hon iväg sens dess har hon varit spårlöst borta, säger Lupin. Hela klassen sitter tyst ner, ingen vet riktigt vad dom ska säga, vad säger man när ens klasskompis mamma har blivit dödad. Alla sitter med lite ledsna minner, men inte Natarza hon flinar lite för sig själv. -Ni alla kan gå, ni får lite extra rast förutom Natarza du stannar kvar, säger Lupin. Alla går ut ur klassrummet, förutom Natarza som sitter surt kvar. -Snape kommer snart vi har en del att prata om, säger Lupin. Efter några minuter kommer Snape. -Ni kallade på mig, säger han och kolar på Natarza. -Jo ni har väl hört historien om Nicole, hennes mamma kanske har nåt med det att göra, Natarza kanske vet nåt, säger McGonagall. -Det tror ja inte snarare, nån annan av Du-Vet-Vems anhängare, Bella ger sig inte in i nåt sånt ”fånig uppdrag” som hon kallar det, säger Snape. -Men det kan ju vara så, säger Lupin. -Nej du-Vet-Vem använder Bella till betydligt större uppdrag, säger Snape. -Använd han namn för sjutton, VOLDEMORT heter han för sjutton gubbar, han lever knappt men vänta ni bara, säger Natarza. -Natarza lugna ner dig, säger Mcgonagall. -Lugn ska jag vara lugn jag vet inte ens vart min mamma är, hon kanske också är död, säger Natarza. -Jamen det vet ju att hon inte är, säger Mcgongall. -Ni står här och anklagar min mamma så ministeriet tror säkert samm sak allstå kan hon vara död, säger Natarza. -Nej det kan hon inte, säger Lupin. -hej då, säger Natarza och springer därifrån ingen stoppar henne. ”Jag ska fan döda den där Nicole”, tänker Natarza. 29 sep, 2012 12:09 |
|
viktor
Elev |
Super mega awsome kapitel du äger på att skriva ju
29 sep, 2012 12:14 |
|
Borttagen
|
29 sep, 2012 12:18 |
|
Lida
Elev |
Supperbra kapitel
29 sep, 2012 18:08 |
|
Majis
Elev |
Jättebra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 sep, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Håller med. Ett exempel: Svenskt: Emanuelsson Engelskt: Emanuelson [Det kanske blev ett dåligt exempel på engelskt, hoppas att du kan se S:skilnaden] 29 sep, 2012 21:04 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller med. Ett exempel: Svenskt: Emanuelsson Engelskt: Emanuelson [Det kanske blev ett dåligt exempel på engelskt, hoppas att du kan se S:skilnaden] Ja och tror heller inte att det finns så många som just ha det efternamnet heller xD Haha Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 sep, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
TACK så mycket
30 sep, 2012 10:43 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: TACK så mycket Gabriella är ju engelskt också, men efternamnen är extremt svenska xD Haha Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 sep, 2012 10:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen