Svart EMO
Forum > Fanfiction > Svart EMO
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag älskar sättet du skriver på! ♥
Det var ett jättebra kapitel! 8 jul, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
awzome kapitel
8 jul, 2012 15:56 |
|
Lemon
Elev |
SUPER!
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 20 jul, 2012 11:41 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag är jätteledsen att det tar sådan tid med kapitlena numera
Kapitlet kommer snart! PS inlägg plz? ![]()
20 jul, 2012 12:40 |
|
Lemon
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Jag är jätteledsen att det tar sådan tid med kapitlena numera Kapitlet kommer snart! PS inlägg plz? Det gör inget att det tar tid. Ibland så måste det göra det för bra kapitel. Lycka till! Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 21 jul, 2012 17:43 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Lemon: . Tack ♥ Skrivet av Ginny!!!!: Jag är jätteledsen att det tar sådan tid med kapitlena numera Kapitlet kommer snart! PS inlägg plz? Det gör inget att det tar tid. Ibland så måste det göra det för bra kapitel. Lycka till! Och nyss märkte jag att inte alls hållt koll på årstiderna i berättelsen. I ett kapitel är det vinter, nästa sommar -_- Jag hoppas ni inte tycker jag är en idiot... ![]()
21 jul, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
längtar tills det kommer mer
22 jul, 2012 11:07 |
|
Ginny =)
Elev |
23 jul, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Mer snart?
25 jul, 2012 10:05 |
|
Ginny!!!!
Elev |
^^ Det kommer
Men det kommer snart, jag lovar! Tack för att ni fortfarande hänger kvar på dne här ff:en ♥♥♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
25 jul, 2012 10:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen