Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av WhiteTwice: Skulle sjukt gärna vilje gå, men jag bor i Norrland ,FML... :< Stackare dig Men du kan fixa en egen träff där 8 mar, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Två dagar kvar ♥
8 mar, 2012 17:22 |
|
Lordlollo
Elev |
Fy faan vad taggad jag är nu asså!
♆ 8 mar, 2012 17:24 |
|
ginny_ginny
Elev |
8 mar, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Goda nyheter till er som vill komma i stämning redan i morgon eftermiddag:
I morgon mellan 14:00 och 15:00 (med ett avbrott i mellan) sänder jag ett program i radion inför mugglisträffen och försöker få upp stämningen till max, länk kommer senare i kväll! :3 8 mar, 2012 17:38 |
|
scarhead
Lärare |
8 mar, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2012 19:06 |
|
kinshaw
Elev |
Imorgon ska jag packa! Förhoppningsvis lyckas jag bara packa ner det jag behöver och därför klara mig med en liten väska.... ^^
Hoppas ingen mobbar min norrländska♥ HEHE ![]()
8 mar, 2012 19:07 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag kommer inte för jag har ingen möjlighet att komma till Stockholm Skrivet av scarhead: jag kommer bli så deppig hela lördagen </3 NOT ALLOWED!!! :'O .. varför? 8 mar, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
8 mar, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen