Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GALET SUGEN PÅ CHOKLAD! </3
17 mar, 2011 13:38 |
|
soratanaka
Elev |
@sockersoppa; KOM TILL MIG SÅ BAKAR VI < 3333
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 17 mar, 2011 13:55 |
|
Borttagen
|
@soratanaka: Srsly???
Haha, skulle egentligen leka med Rebecka och Klara, men jag är så äckligt trött att jag tänkte säga att jag somnade, för det är jag nära på att göra xD (DU SÄGER INTE DET TILL DEM OK? <//3) 17 mar, 2011 14:05 |
|
soratanaka
Elev |
@sockersoppa; Haha, jarå, men du borde sova istället, darling!
OT: Äter på kanten av ett glas, där jag har mjölk och O'boypulver i. . . "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 17 mar, 2011 14:11 |
|
Borttagen
|
@soratanaka: det tycker jag verkligen att vi får! fika alternativt baka och vara allmänt amazing tillsammans!
Nu ska jag äta flingor. Inte för att jag är hungrig. För att jag vill äta. 17 mar, 2011 14:13 |
|
soratanaka
Elev |
@sockersoppa; Låter superb! :-D Vi får höras mer om det!
OT: Tuggar på O'boy Daim-pulverbitsliknande sakerna. . . "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 17 mar, 2011 14:15 |
|
jan
Elev |
17 mar, 2011 15:35 |
|
Borttagen
|
Billys Panpizza, HAHA, gud vad jag äter ♥
17 mar, 2011 15:36 |
|
jan
Elev |
Åhh den är jätte god !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
17 mar, 2011 15:37 |
|
Borttagen
|
Ska jag vara ärlig så gillar jag inte ens pizza! O.O Speciellt inte billys. Jag vet inte ens varför jag äter Dx
17 mar, 2011 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen