En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sarza Slytherin
Elev |
Älskar gåtan och tror att jag löst den för allt stämmer in
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 31 jan, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Bra!
31 jan, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Wääe, dumma eeer, för jag kan inte komma på D: 31 jan, 2012 18:34 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Oj, jag tog bort mitt inlägg! Vet inte riktigt varför men ni ser det ju i det som Hermione Granger
~MY TUMBLR~ 31 jan, 2012 20:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Wääe, dumma eeer, för jag kan inte komma på D: samma :< inget alls in my head ! speech! 2 feb, 2012 06:42 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Wääe, dumma eeer, för jag kan inte komma på D: samma :< inget alls in my head ! This^ jag suger på gåtor x'
2 feb, 2012 07:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^ haha ja jag med ... om min kompis ska berätta en gåta till mig som hon beskriver som 'jättelätt' kommer jag aldrig på det .-.
speech! 2 feb, 2012 16:43 |
|
G!nny
Elev |
Asså sluta skriva såna onödiga inlägg!!!! Det är JÄTTEstörigt för dem som följer ff:en att hela tiden behöva kolla ifall det har kommit något nytt kapitel! Ett eller två inlägg kanske är OK, där man skriver vad man tycker om kapitlet, men inte fler!!!
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 2 feb, 2012 18:36 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av G!nny: Asså sluta skriva såna onödiga inlägg!!!! Det är JÄTTEstörigt för dem som följer ff:en att hela tiden behöva kolla ifall det har kommit något nytt kapitel! Ett eller två inlägg kanske är OK, där man skriver vad man tycker om kapitlet, men inte fler!!! Men det är ju om ff:en, vi bara diskuterar saker om den -.-' chilla
2 feb, 2012 18:41 |
|
G!nny
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av G!nny: Asså sluta skriva såna onödiga inlägg!!!! Det är JÄTTEstörigt för dem som följer ff:en att hela tiden behöva kolla ifall det har kommit något nytt kapitel! Ett eller två inlägg kanske är OK, där man skriver vad man tycker om kapitlet, men inte fler!!! Men det är ju om ff:en, vi bara diskuterar saker om den -.-' chilla HiHi Oki Doki blev kanske lite för irriterad... Aja Förlåt mig... Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 2 feb, 2012 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen