Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En mugglisberättelse (SV)

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

1 2 3 ... 41 42 43 ... 58 59 60
Användare Inlägg
Sarza Slytherin
Elev

Avatar


Älskar gåtan och tror att jag löst den för allt stämmer in

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr

31 jan, 2012 16:28

Borttagen

Avatar


Bra!

31 jan, 2012 16:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Sarza Slytherin:
Älskar gåtan och tror att jag löst den för allt stämmer in

Jag tror också att jag har löst gåtan...

Wääe, dumma eeer, för jag kan inte komma på D:

31 jan, 2012 18:34

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Oj, jag tog bort mitt inlägg! Vet inte riktigt varför men ni ser det ju i det som Hermione Granger citerat. Ville bara säga det...

~MY TUMBLR~

31 jan, 2012 20:06

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Sarza Slytherin:
Älskar gåtan och tror att jag löst den för allt stämmer in

Jag tror också att jag har löst gåtan...

Wääe, dumma eeer, för jag kan inte komma på D:

samma :< inget alls in my head !

speech!

2 feb, 2012 06:42

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Sarza Slytherin:
Älskar gåtan och tror att jag löst den för allt stämmer in

Jag tror också att jag har löst gåtan...

Wääe, dumma eeer, för jag kan inte komma på D:

samma :< inget alls in my head !

This^ jag suger på gåtor x'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

2 feb, 2012 07:37

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


^ haha ja jag med ... om min kompis ska berätta en gåta till mig som hon beskriver som 'jättelätt' kommer jag aldrig på det .-.

speech!

2 feb, 2012 16:43

G!nny
Elev

Avatar


Asså sluta skriva såna onödiga inlägg!!!! Det är JÄTTEstörigt för dem som följer ff:en att hela tiden behöva kolla ifall det har kommit något nytt kapitel! Ett eller två inlägg kanske är OK, där man skriver vad man tycker om kapitlet, men inte fler!!!

Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2 feb, 2012 18:36

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av G!nny:
Asså sluta skriva såna onödiga inlägg!!!! Det är JÄTTEstörigt för dem som följer ff:en att hela tiden behöva kolla ifall det har kommit något nytt kapitel! Ett eller två inlägg kanske är OK, där man skriver vad man tycker om kapitlet, men inte fler!!!

Men det är ju om ff:en, vi bara diskuterar saker om den -.-' chilla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

2 feb, 2012 18:41

G!nny
Elev

Avatar


Skrivet av Alice...:
Skrivet av G!nny:
Asså sluta skriva såna onödiga inlägg!!!! Det är JÄTTEstörigt för dem som följer ff:en att hela tiden behöva kolla ifall det har kommit något nytt kapitel! Ett eller två inlägg kanske är OK, där man skriver vad man tycker om kapitlet, men inte fler!!!

Men det är ju om ff:en, vi bara diskuterar saker om den -.-' chilla

HiHi Oki Doki blev kanske lite för irriterad... Aja Förlåt mig...

Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2 feb, 2012 18:45

1 2 3 ... 41 42 43 ... 58 59 60

Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)

Du får inte svara på den här tråden.