Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vad i kvinnas kropp gör att man inte påverkas i så fall?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: ^ Du är säkert en varulv, du döljer det bara -.- Fullmåne igår, lyste in i mitt rum, det var fint c: Öh.. neh.. för det är bara män som kan vara varulvar.. ;3 så du menar att en kvinna inte påverkas av bettet? Jah, exactly! :3 för då kan man faktiskt göra ett botemedel eller vaccin Det kan du ju la fråga Hermione eller någon, för det vet inte jag XD 9 nov, 2011 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ok, det ska jag göra nästa gång jag träffar henneSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vad i kvinnas kropp gör att man inte påverkas i så fall?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Celebikai: ^ Du är säkert en varulv, du döljer det bara -.- Fullmåne igår, lyste in i mitt rum, det var fint c: Öh.. neh.. för det är bara män som kan vara varulvar.. ;3 så du menar att en kvinna inte påverkas av bettet? Jah, exactly! :3 för då kan man faktiskt göra ett botemedel eller vaccin Det kan du ju la fråga Hermione eller någon, för det vet inte jag XD (ugglan är inte hemma) XD 9 nov, 2011 16:26 |
|
Ascendio
Elev |
9 nov, 2011 16:27 |
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 16:28 |
|
Borttagen
|
tacket i korridoren i min skola rasade ner idag
med lampa och allt jag va tre meter där ifrån 9 nov, 2011 16:32 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av Borttagen: tacket i korridoren i min skola rasade ner idag med lampa och allt jag va tre meter där ifrån Oj. Var det någon som gjorde illa sig? ö.ö
9 nov, 2011 16:35 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: tacket i korridoren i min skola rasade ner idag med lampa och allt jag va tre meter där ifrån OMG, jag skulle bli sjukt rädd, var det någon under? ![]()
9 nov, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Piggy: Skrivet av Borttagen: tacket i korridoren i min skola rasade ner idag med lampa och allt jag va tre meter där ifrån Oj. Var det någon som gjorde illa sig? ö.ö hoppas det men med tanke på att taket i korridoren bland annat hålls uppe av typ metaskenor (som är vassa) så är det extremt farligt 9 nov, 2011 16:37 |
|
Celebikai
Elev |
9 nov, 2011 16:48 |
|
Borttagen
|
OMG OMG! LOOOOOOOOOOL! 9 nov, 2011 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen