Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Jag saknar dig, tror jag. I söndags hade jag en hel monolog om dig och oss, tänkte skriva ner den men jag gjorde inte det. Det räckte med att jag log när jag tänkte på det. Kommer alltid tänka på dig som min första stora kärlek, den första och enda personen jag verkligen älskat. Jag saknar inte dig på det sättet, men det skulle vara roligt att bara sitta och fika och prata om livet.
27 nov, 2018 22:23 |
|
Scorperion
Elev |
28 nov, 2018 16:19 |
|
Ida_Cho
Elev |
Du är elak. Vet du det?
ViBbKoNtRoLl 29 nov, 2018 08:35 |
|
Scorperion
Elev |
29 nov, 2018 10:37 |
|
Ebba_Hermione
Elev |
Hallå, hon är faktiskt vår kompis, du kan inte säga vad som helst
i remember it all too well 29 nov, 2018 15:33 |
|
Mili Moon
Elev |
Jag skulle säga till en i min klass:
Du låter bli .... du fattar inte hur ledsen hon är din idiot och att snacka skit om folk bakom ryggen är fegt. Nästa gång hon gör något så ska jag säga det!!! Just nu är hon Voldermort och jag Harry i sista delen 1 dec, 2018 14:23 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Jag vill säga till alla mugglisar!
Var gärna med i min julkalender, har fortfarande ca 10 platser kvar att fylla... Länk i min signatur! 1 dec, 2018 20:04 |
|
Scorperion
Elev |
4 dec, 2018 18:34 |
|
Lazarus
Prefekt |
Scrollade på FB och såg din bild. Insåg att jag saknar dig. Hatar mig själv för att jag aldrig vågade fråga om en kram. Nu vet jag inte när, eller ens om, jag träffar dig igen.
4 dec, 2018 22:13 |
|
Borttagen
|
Vad håller du på me! Hon är en människa kom ihåg de, hon har känslor, hon kan känna även fast hon kanske inte visar de, inse att de inte är ni som är mobbade, ni är mobbar, bara inse de och sluta, jag lider av de begrund av att jag vet hur hon känner sig. De finns faktiskt olika länder me andra språk! Dom nya behöver lära sig Svenska, dom kan inte direkt på bara några minuter kunna prata helt klingande svenska, de må vara svårt att förstå vad hon säger ibland men de är bara att fråga eller inte bry sig, du ska inte sitta ock skratta och sprida massvis med rykten om henne runt i klassen. Varför gör ni inte så här mott den andra killen som vägrar prata svenska, som inte ens försöker! Hon försöker, hon vill lära sig! Men ni trycker bara ner förtroendet för henne! Ni inser väll att hon aldrig kommer prata svenskan som ni vill att hon ska prata om hon inte kan testa prata till klassen utan att bli utskrattad åt! Väx upp lite!
4 dec, 2018 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen