One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moizen!!
Elev |
Jag gillade verkligen inte dom förut, men...
Dom är ju JÄTTEBRA! Min favoritlåt är nog "What makes you beautiful" May the force be with you..<3 8 maj, 2012 19:10 |
|
scarhead
Lärare |
8 maj, 2012 19:14 |
|
MonsterCookie
Elev |
wolfstar deserved better. 8 maj, 2012 19:50 |
|
scarhead
Lärare |
8 maj, 2012 19:52 |
|
moizen!!
Elev |
Skrivet av scarhead: jag kan spela One Thing hur många gånger som helst kommer aldrig tröttna på den Aa den är jättebra! May the force be with you..<3 8 maj, 2012 19:54 |
|
si_tonks
Elev |
8 maj, 2012 20:05 |
|
LauraTree
Elev |
One Direction äger
8 maj, 2012 20:07 |
|
Bombarda
Elev |
Did you just said what I think you said? :O Kärlek till alla! 8 maj, 2012 20:07 |
|
si_tonks
Elev |
Yes omfg. I don't know it until now omfg. ![]()
8 maj, 2012 20:08 |
|
Optic
Elev |
8 maj, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen