Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tramptass96
Elev |
Hoppa inte av skolan tycker jag. Om du ångrar dig sen kommer du antagligen bara behöva läsa upp allt på kanske dubbelt så lång tid eller nått! min mamma hoppade av gymnasiet och hon läser fortfarande(hon är 35,fyller 36 iår)
![]() CreepyCorner
2 feb, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
jag har ett problem.
Jag är helt beroende av att köpa saker. Får jag inte köpa något utav mamma eller pappa så kan jag bli jätte arg. Får ont i magen, börjar gråta (i smyg då) och skriker.. vågar inte gå utanför huset för jag tycker allt jag har är fult. Jag får en klump i magen och mår skit dåligt. Jag tänker på dom som har det sämre men ändå får jag den här känslan.. tror jag kommer få den när som helst. fml. 2 feb, 2012 22:37 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Tramptass96: Hoppa inte av skolan tycker jag. Om du ångrar dig sen kommer du antagligen bara behöva läsa upp allt på kanske dubbelt så lång tid eller nått! min mamma hoppade av gymnasiet och hon läser fortfarande(hon är 35,fyller 36 iår) Fast jag får ju fortfarande börja om gymnasiet i höst om jag hoppar av nu. Problemet är att jag kommer sakna min klass.
2 feb, 2012 22:50 |
|
Tramptass96
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: det är fortfarande ingen bra ide...Skrivet av Tramptass96: Hoppa inte av skolan tycker jag. Om du ångrar dig sen kommer du antagligen bara behöva läsa upp allt på kanske dubbelt så lång tid eller nått! min mamma hoppade av gymnasiet och hon läser fortfarande(hon är 35,fyller 36 iår) Fast jag får ju fortfarande börja om gymnasiet i höst om jag hoppar av nu. Problemet är att jag kommer sakna min klass. ![]() CreepyCorner
2 feb, 2012 23:14 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Åh, jag funderar på att hoppa av skolan. Vet bara inte hur jag ska göra... Hade folk som var 22 i min gymnasieklass när vi andra var 18, så om du vill hoppa av så är det nog 'lugnt' så länge du har en ordentlig plan till hur du ska komma igång igen! 2 feb, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
Jag kan äta godis varge dag :-P
Idag ska vi äta chips och vitlöks dipp mmmmm 3 feb, 2012 06:12 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Prue: Hade folk som var 22 i min gymnasieklass när vi andra var 18, så om du vill hoppa av så är det nog 'lugnt' så länge du har en ordentlig plan till hur du ska komma igång igen! Det är där jag tänker två gånger. Kommer jag klara att börja gymnasiet igen sen? Och vad ska jag gå då?
3 feb, 2012 06:47 |
|
Borttagen
|
Chips och dipp varför är det så djävla gott
3 feb, 2012 09:44 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Chips och dipp varför är det så djävla gott Ja-a du, det faller väl dig i smaken?
3 feb, 2012 09:55 |
|
Borttagen
|
Sant
3 feb, 2012 10:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen