Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nagellack
16 feb, 2013 13:54 |
|
Borttagen
|
jag ogillar nagellack sååå mascara :'
16 feb, 2013 13:59 |
|
MissBellatrix
Elev |
Nagellack, jag har redan långa svarta ögonfransar så jag behöver inte mascara och nagellack är alltid fint
Hey there. You come here often? 16 feb, 2013 14:00 |
|
Borttagen
|
Nagellack är jag helt trött på just nu så för mig blir det självklara valet mascara
16 feb, 2013 14:09 |
|
IamAK
Elev |
mascara
16 feb, 2013 14:15 |
|
Borttagen
|
Mascara, tror jag... Eller nagellack. Båda
16 feb, 2013 14:16 |
|
Celebikai
Elev |
nagellack pga 1) man kan göra så mYcKeT med det 2)glitter, skimmer, sprickor, ränder, magnet osv osv det finns jättemånga färger och former!! 3) jag har redan långa tjocka ögonfransar h3h3
![]()
16 feb, 2013 14:17 |
|
moaskywalkr
Elev |
oj svårt!! kan liksom inte tänka mig att gå ut utan mascara men samtidigt är naglar ett av mina största intressen hjälp
måste faktiskt säga båda för den här gången 16 feb, 2013 14:45 |
|
Elma00
Elev |
Jag kan inte säga att jag sminkar mig alls, men jag säger Mascare. MÄr jag har nagellack klöser jag bara bort det, och så biter jag på naglarna så det blir äckligt när jag hgar nagellack.
16 feb, 2013 15:54 |
|
Danzi
Elev |
Oj, det var svårt.. måste nog säga båda på denna då jag använder båda dagligen.
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
16 feb, 2013 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen