Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
Ah, skulle ha skrivit ljusblå om jag inte hade kommit att tänka på underbara mörkblå kavajer med guldknappar. Mörkblå.
16 feb, 2013 11:43 |
|
Ginny00
Elev |
Använder nagellack mycket mer
16 feb, 2013 11:51 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker också mycket om båda, men mörkblå känns som en lite lugnare och skönare färg, liksom. Så jag säger det.
Resultat i frågan "ljusblå eller mörkblå?": 25-14 till mörkblå! Obs! Ny fråga i första inlägget! 16 feb, 2013 11:53 |
|
Borttagen
|
Nagellack! Jag tycker inte om att ha massa klet i ansiktet.
16 feb, 2013 12:01 |
|
Looney673
Elev |
Nagellack, använder det varje dag (mest färglöst då) och man kan göra så mycket med det. Jag gillar ju mascara också men det syns nästan inte att jag använder det när jag gör det. :p
![]()
16 feb, 2013 12:11 |
|
Little J
Elev |
16 feb, 2013 12:45 |
|
Conflate
Elev |
Gaah svår fråga...
Använder ingen av dem så ofta, men har nog funderat på att köpa en mascara inom en snar framtid... Men sen finns de ju dehär otroligt begåvade människorna som lackar naglarna så sjukt fint att man blir lite överkär i nagellack för en liten stund. Nejmen mascara blir det nog ändå.
16 feb, 2013 13:09 |
|
Borttagen
|
Gillar inte nagellack så det blir Mascara
16 feb, 2013 13:45 |
|
Obliviate_
Elev |
Mascara :3
16 feb, 2013 13:47 |
|
BlondaHermione
Elev |
Nagellack, eftersom jag anser att vårdade, lackade naglar är ett tecken på en sofistikerad kvinna. Och så älskar jag ögonfransar utan klumpig gegga på.
16 feb, 2013 13:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen