Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trezzan
Elev |
Till 1: Jag är väldigt, oerhört, ledsen över att vi inte är vänner längre. Vi hade många bra stunder ihop och många fina minnen jag håller kära. Nu tycker jag att du är ytlig men å andra sidan känner jag dig inte längre. Önskar dig lycka till iallafall.
Till 2: Varför kunde du inte bara låta oss vara just det vi var? Vänner. Varför var du tvungen att försöka dig på något med mig när vi visste att det aldrig skulle gå ändå? Jag tänker på dig ibland men känner inte så mycket för dig längre. Du är ett fint minne. Men jag önskar att du vore en fin vän. Till 3: Tack för att du är min bäääääästa vän i hela världen och för att vi alltid tittar på samt spelar CS ihop! Jag hoppas för allt i världen att du inte är kär i mig och att jag sårar dig genom att inte/aldrig fatta det. Jag är ju inte kär i dig. Till 4: Du är det underbaraste jag har och är sannerligen glad över att vi är vänner igen. Ska bli mysigt att pröva att bo ihop. Dricka vin å såååå. Men ärligt talat. Du behöver någon som lyfter upp dig. Du behöver finna dig själv. Och har en dålig känsla av att vi inte kommer klara av att hålla sams eller att du inte vill bo med mig... Till 5: asfjahskd du är så snygg att jag dör, jag säger det till "4" varje dag. Håller på att dö när jag tänker på hur snygg du är. Hoppas du vill träffa mig snart. Du har fina läppar också. Gillar din bil. Gillar din musiksmak. Gillar hur du är lika gammal som Lestat(i huvudet som tur är). Och sorry för gången jag höll på att köra ihjäl dig...
15 nov, 2018 22:14 |
|
Scorperion
Elev |
17 nov, 2018 11:06 |
|
c8aina
Elev |
Kan inte bara alla skäpa sig och sluta va så löjliga det är bara en Håltimme man ska vara i skolan för att lära sig och inte för att ha håltimme datta det!
Expekto Patronum!!! Ni får gärna gå med i min klubb Spotify klubben 18 nov, 2018 15:00 |
|
Kron
Elev |
Jääävla vad jag är trött på dig å dina draman. Vi är vänner men herre gud vad du är en drama queen ! Jag pallar inte
18 nov, 2018 15:41 |
|
Fleur_Helmina
Elev |
Varför har ni nåt emot mig? Vad gör jag för fel? Aja spelar väl ingen roll, gillar ändå inte er. Och har ju de bästa vännerna som finns så vad gör det om alla andra hatar mig.
Önskar du kunde inse vad som kan hända. Ni kan inte va lite mer diskreta kanske? Haha det blir bara konstigare och konstigare. Men men, ska bli kul o lära känna er haha ni verkar roliga när ni inte är så himla omogna :3 Asså jag saknar er så otroligt mycket. Ni är nog några av mina bästa vänner även fast ni är typ 20 år äldre än mig eller nåt haha. Och sååå glad för er skull. Och för min egen skull också haha att jag kommer få sitta och gosa med en liten bebis snart igen. Gaah kan inte väntaaaa. Älskar er, så glad att jag fick lära känna er. Ni är som syskon (vänta det vill säga att jag är som moster ahahah). Hoppas allt går bra nu, älskar er allihop ♥ äter tortillas i bare o lyssnar på mina hjärnhalvor som bråkar, hurså? 19 nov, 2018 16:50 |
|
Idiz
Elev |
Jag gillar dig så sjuuukt mycket. Du är den av de mest fantastiska personerna jag någonsin har träffat. Hoppas att du vet om det!
![]()
21 nov, 2018 21:00 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Varsågoda att läsa...
Spoiler: Tryck här för att visa! 21 nov, 2018 21:15 |
|
Fellrendión
Elev |
21 nov, 2018 23:35 |
|
Ithrenniel
Elev |
24 nov, 2018 01:58 |
|
Scorperion
Elev |
24 nov, 2018 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen