One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: scarhead: BEBS, le Optic and I have a plan! Om vi någonsin får en chans att träffa någon av killarna så ska vi se till att vi har med oss ett foto eller något som relaterar till dig and tell the boys "This girl loves you, but she couldn't be here today and it makes her really sad." AND THIS GÄLLER OTHER FOLKS TOO BECAUSE YOU GUYS ALL DESERVE MEETING THEM OMG THIS!!! Bästa planen eller huuuur?? fast det var bästa ida som kom på den ♥ and i really love the picture HAHA xD 8 maj, 2012 17:56 |
|
Bombarda
Elev |
Aria men precis. Varför skapa flaska rykten ist för att säga de sanna? Så patetiskt..
Kärlek till alla! 8 maj, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
8 maj, 2012 17:57 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Aria men precis. Varför skapa flaska rykten ist för att säga de sanna? Så patetiskt.. Jag vet, jag är fortfarande förvirrad! Kommer dom? När kommer dom? vet inte, isf imorgon eller på torsad (arlanda flygplats) Kärlek till alla! 8 maj, 2012 17:58 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av MonsterCookie: scarhead: BEBS, le Optic and I have a plan! Om vi någonsin får en chans att träffa någon av killarna så ska vi se till att vi har med oss ett foto eller något som relaterar till dig and tell the boys "This girl loves you, but she couldn't be here today and it makes her really sad." AND THIS GÄLLER OTHER FOLKS TOO BECAUSE YOU GUYS ALL DESERVE MEETING THEM OMG THIS!!! Bästa planen eller huuuur?? fast det var bästa ida som kom på den ♥ and i really love the picture HAHA xD EHEHEHE den är faktiskt rätt episk omg ♥ wolfstar deserved better. 8 maj, 2012 17:59 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: scarhead: BEBS, le Optic and I have a plan! Om vi någonsin får en chans att träffa någon av killarna så ska vi se till att vi har med oss ett foto eller något som relaterar till dig and tell the boys "This girl loves you, but she couldn't be here today and it makes her really sad." AND THIS GÄLLER OTHER FOLKS TOO BECAUSE YOU GUYS ALL DESERVE MEETING THEM OMG PERFEKT IDÉ! ![]()
8 maj, 2012 18:00 |
|
J00KERN
Elev |
WAAAIT WHAT WHAT WHAAT?
SÅ DOM KOMMER IMORGON? ASFGHJKLLKJHGFDS YES YES YES LALAL FANGIRLING LALALAL MORE FANGIRLING. EDIT: Förresten, någon här som bor i sthlm och som vill leta efter dom med mig? Om dom nu verkligen kommer imorgon då ![]()
8 maj, 2012 18:17 |
|
Bombarda
Elev |
Fan: "Why can't Niall and Louis sing more?" Harry: "Because their voices makes girls pregnant."
Kärlek till alla! 8 maj, 2012 18:23 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Bombarda: Fan: "Why can't Niall and Louis sing more?" Harry: "Because their voices makes girls pregnant." 8 maj, 2012 18:24 |
|
Annikz
Elev |
8 maj, 2012 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen