Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliaweasly
Elev |
Men läste du vad jag skrev nyss?
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
2 feb, 2012 21:31 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Yvja, jag hade ingen aning om att Cloetta-chokladen var sockerfri!
Nu vet jag vad jag ska leta efter imorgon
2 feb, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superdupermikaelah: Yvja, jag hade ingen aning om att Cloetta-chokladen var sockerfri! Nu vet jag vad jag ska leta efter imorgon Härligt! Nej, det är lätt att missa om man inte tittar särskilt efter det. Den ligger ju ofta med all annan choklad. =) 2 feb, 2012 21:34 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Borttagen: Be om sockerfri choklad då, så kan de inte använda det argumentet! ;P Det låter som att det borde funka! Problemet är att jag inte sett sockerfri choklad i min stad, ever. En stor nackdel med små orter på under 9000 invånare! Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Borttagen: Be om sockerfri choklad då, så kan de inte använda det argumentet! ;P Det låter som att det borde funka! Problemet är att jag inte sett sockerfri choklad i min stad, ever. En stor nackdel med små orter på under 9000 invånare! Små ort på under 9000? Lol, här där jag bor finns det drygt 800
![]()
2 feb, 2012 21:45 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Icke desto mindre är min ort faktiskt att räkna som liten, även om Hjo är stort i jämförelse med 800 invånare
2 feb, 2012 21:48 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av juliaweasly: Kan du inte typ duka fram idag och nypa dig i armen samtidigt som du öppnar lådan för då är det ju nån hemma så då kanske du inte får chansen! Men min mamma kommer nog ta bort de för hon tycker nog det är lite konstigt med bestick framme.
2 feb, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Med risk för att folk blir avundsjuka/irriterade/sura på mig...
När jag får mens har jag ingen mensvärk, jag får inte PMS, jag blir inte irriterad, jag blir inte överdrivet sugen på någonting... Helt enkelt får jag inga symptom alls! Kort sagt, när jag får mens suckar jag lite, stoppar in menskoppen och fortsätter som om ingenting hänt... 2 feb, 2012 21:50 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Borttagen: Be om sockerfri choklad då, så kan de inte använda det argumentet! ;P Det låter som att det borde funka! Problemet är att jag inte sett sockerfri choklad i min stad, ever. En stor nackdel med små orter på under 9000 invånare! Skrivet av superdupermikaelah: Skrivet av Borttagen: Be om sockerfri choklad då, så kan de inte använda det argumentet! ;P Det låter som att det borde funka! Problemet är att jag inte sett sockerfri choklad i min stad, ever. En stor nackdel med små orter på under 9000 invånare! Små ort på under 9000? Lol, här där jag bor finns det drygt 800 Hahah, här med typ xd Lr ja venne exakt för senast det uppdaterades på wiki så vare typ 900 meneh, kan ju inte ha ändrats såå mke på lite mer än 1 år liksom ![]()
2 feb, 2012 21:50 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Med risk för att folk blir avundsjuka/irriterade/sura på mig... När jag får mens har jag ingen mensvärk, jag får inte PMS, jag blir inte irriterad, jag blir inte överdrivet sugen på någonting... Helt enkelt får jag inga symptom alls! Kort sagt, när jag får mens suckar jag lite, stoppar in menskoppen och fortsätter som om ingenting hänt... Haha åh, vilken lycka! Är glad för din skull
2 feb, 2012 21:53 |
|
juliaweasly
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av juliaweasly: Kan du inte typ duka fram idag och nypa dig i armen samtidigt som du öppnar lådan för då är det ju nån hemma så då kanske du inte får chansen! Men min mamma kommer nog ta bort de för hon tycker nog det är lite konstigt med bestick framme. Men typ ät nåt nu, så kan du fråga din mamma im hon kan hämta en gaffel till dug för du orkar unte hämta nån och så bara spar du den framme! Eller har du ingen lortig som ligger framme som du kan diska? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
2 feb, 2012 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen