Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Jinx Åh, seblaine ♥ De är assholes båda två och de har faktiskt någon form av kemi. Och det håller Blaine borta från Kurt, win-win. Jamen eller hur! Personligen ogillar jag inte Blaine som karaktär (alltså han betedde sig som en gris (nej förlåt alla grisar) men jag gillar karaktären, inte det han gör). Det jag inte gillar är honom och Kurt tillsammans! Jag menar kom igen, har man bara två bögkillar i en serie så är det väl inte för mycket begärt att de får utforska sin kemi med andra karaktärer? 15 jan, 2013 09:10 |
|
Smutsen
Elev |
Klaaaine ♥
15 jan, 2013 10:05 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av hyperion: Jinx Åh, seblaine ♥ De är assholes båda två och de har faktiskt någon form av kemi. Och det håller Blaine borta från Kurt, win-win. Jamen eller hur! Personligen ogillar jag inte Blaine som karaktär (alltså han betedde sig som en gris (nej förlåt alla grisar) men jag gillar karaktären, inte det han gör). Det jag inte gillar är honom och Kurt tillsammans! Jag menar kom igen, har man bara två bögkillar i en serie så är det väl inte för mycket begärt att de får utforska sin kemi med andra karaktärer? Exakt! Därför jag är så glad åt kadam osv, Blaine är ju liksom Kurts första gällande typ allt så like ja. (Har dock hört att Adam kan var världens douche, om det är så ger jag seriöst upp, ugebdfasghbase) Skulle dock vilja se mer om hur det går för Dave nu, när vi ändå är inne på ämnet om gaykaraktärer hahah... ![]()
15 jan, 2013 11:59 |
|
Ginny!!!!
Elev |
15 jan, 2013 12:18 |
|
IamAK
Elev |
hallå har "glee" uppehåll i USA just nu eller? jag följer på svensk tv och det har inte börjat visas än... det var liksom uppehåll under julen och jag trodde att det skulle börja ganska snabbt efteråt men det har det inte gjort.
16 jan, 2013 14:30 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av IamAK: hallå har "glee" uppehåll i USA just nu eller? jag följer på svensk tv och det har inte börjat visas än... det var liksom uppehåll under julen och jag trodde att det skulle börja ganska snabbt efteråt men det har det inte gjort. Glee börjar sändas igen i USA den 24 jan 16 jan, 2013 17:19 |
|
baramin
Elev |
Kanske inte så mycket Glee.
Spoiler: Tryck här för att visa! Kanske lite mer Glee(@ sneakpeak) Spoiler: Tryck här för att visa! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 jan, 2013 15:20 |
|
EmahS
Elev |
17 jan, 2013 15:25 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av EmahS: Okey. Spoiler gällande Blaine i nästa avsnitt s.04ep.11 Spoiler: Tryck här för att visa! åh herregud omg NEJ but I give up, I can't handle Glee anymore. ![]()
17 jan, 2013 18:45 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av EmahS: Okey. Spoiler gällande Blaine i nästa avsnitt s.04ep.11 Spoiler: Tryck här för att visa! åh herregud omg NEJ but I give up, I can't handle Glee anymore. Jag såg en bild... Och nu, har jag en annan gissning... Spoiler: Tryck här för att visa!
17 jan, 2013 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen