Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LittleButterfly
Elev |
15 feb, 2013 18:43 |
|
Obliviate_
Elev |
mörkblå :3
15 feb, 2013 19:16 |
|
Pixie
Elev |
Mörkblå!
Den färgen påminner mig om mörka nätter, mina jeans, min hoodie, mysigt, kyla på ett bra sätt och Harry Styles kavaj.
15 feb, 2013 19:19 |
|
Tuggrus
Elev |
Ljusblå ofc ♥
MUMS! 15 feb, 2013 19:21 |
|
themarauder
Lärare |
15 feb, 2013 19:22 |
|
MissBellatrix
Elev |
Mörkblå ♥
Hey there. You come here often? 15 feb, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
Älskar mörkblå men ljusblå är också jättefint
15 feb, 2013 22:02 |
|
Cykel
Elev |
15 feb, 2013 22:02 |
|
Borttagen
|
ljusblååå : )
15 feb, 2013 23:32 |
|
soratanaka
Elev |
Mörkblå, skulle jag tro. De möjliga kontrasten skulle bli så underbart fina!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 feb, 2013 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen