Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Idiz
Elev |
Wtf tror du att du håller på med?!
Ena sekunden kallar du oss för snälla och fantastiska och nästa sekund går du runt och kallar oss bitchgang?! Lägg ner! ![]()
7 nov, 2018 19:53 |
|
Fleur_Helmina
Elev |
Jag vill inte förlora dig, ok?
äter tortillas i bare o lyssnar på mina hjärnhalvor som bråkar, hurså? 8 nov, 2018 15:12 |
|
Ebba_Hermione
Elev |
Människor förändras när man börjar högstadiet, i know... men allt och alla MÅSTE väl inte förändras till något sämre? Jag tycker om skolan och tycker det är roligt att gå dit, men jag saknar er! Vet att vi inte alls umgicks så mycket på senare år men vi har så otroligt många fina minnen tillsammans. Och nu har vi splittrats... typ
Alla har gått olika vägar och jag tror inte att ni märker det men jag SAKNAR er! Ni var de första vännerna jag hade typ och jag vill inte förlora er. Vi är ju vårt lilla dagissquad (och där förstod alla som känner mig vilka jag menar). Saknar er... i remember it all too well 8 nov, 2018 16:24 |
|
Idiz
Elev |
Ni är mina bästa vänner, men ibland är ni bara så sjukt elaka mot vissa. Kan ni inte bara visa respekt för han? Visst, jag förstår om han har varit lite elak mot E någon gång, men det betyder inte att ni kan säga att ingen vill ha han där eller att han ingen bryr sig om han. Det kan faktiskt räknas som mobbning. Och ärligt talat så vill jag inte vara med er när ni håller på så. Men jag har talat om det för er, och jag vet att ni inte lyssnar. Det är ändå 5 mot 1.
![]()
9 nov, 2018 19:57 |
Tillan Sato
Elev |
Du är ju bara otacksam!
Sitter och gnäller för att inget händer, skyller på andra för att inget går som du vill. Men hallå! Inget kommer hända om du inte tar dig samman och gör något åt det hela! Du kan komma med alla bortförklaringar och ursäkter i världen för att det inte går men det är ett jäkla skitprat. Inget kommer serverat åt en. Lite får man faktiskt göra själv för att det ska bli förändringar till det bättre! The Force will be with you, always!
10 nov, 2018 11:31 |
|
Ross
Elev |
Nu förstår jag hur du kände när du trodde att jag inte älskade dig på samma sätt längre...
Förlåt om det jag skrev var oläsligt, jag var lite trött *gäsp* 13 nov, 2018 08:21 |
|
Fleur_Helmina
Elev |
Ursäkta? Sluta ta min vän tack? Asså fine, man får nya kompisar när man får ny klass, MEN man måste inte va helt BEROENDE av en person som man känt i 3 månader. På riktigt, du ignorerar mig och tror att alla älskar dig och är så himla mallig och UUGGHH. Om det var meningen att denna otroliga framåtriktningen skulle ses som ett bra första intryck så har du totalt misslyckats. Och idag blev jag på riktigt dåligt humör, för det blev för mycket, så nu har jag bestämt mig för att ignorera dig också. Vill inte se dig på ett tag. Dock går vi i samma klass så det kommer ju kanske inte bli så lätt. Men skulle va tacksam om du antingen bara kunde dra härifrån eller ändra hur du är. Du kanske tycker att du är helt fantastisk, men det du gör, det gör ont i andra. Eller i alla fall i mig. Du liksom tar över en av mina absolut bästa kompisar, och låter ingen annan snacka med er. Sluta, ok? Annars kanske jag förlorar henne. Och det klarar inte jag. (Ni som känner mig ksk fattar vem jag snackar om, men isåfall får ni väl göra det. Jag tkr iaf dehär ä skitjobbigt så nu vet ni).
äter tortillas i bare o lyssnar på mina hjärnhalvor som bråkar, hurså? 15 nov, 2018 16:06 |
|
Idiz
Elev |
Jag gör vad som helst för att du och L ska komma fram till mig. Jag går ut ut grupprummet, går en omväg och sätter mig vid ett annat bord för att ni ska komma fram till mig. Men gör ni det? Nej.
Men när min bästa kompis ska gå till sin farmor, ja då går ni glatt fram till henne och pratar med henne i 20 minuter. Och hon gillar inte ens er. Jag blir bara så jäkla irriterad på det. ![]()
15 nov, 2018 16:06 |
|
Scorperion
Elev |
15 nov, 2018 18:54 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag drömde om dig idag, det var trevligt. Men så vaknade jag och tänkte på att vi antagligen inte ses innan året är slut. Vi har bara två möten kvar, och ingen av dem är på en fredag. Skulle vara trevligt om du kom till filmkvällen i alla fall. Saknar verkligen din humor, jag saknar att skratta åt vissa saker som de andra inte förstod för att de är lite yngre, that was fun. Men mest av allt saknar jag hur du alltid rättade folk om de felkönade någon. Nästan lite aggressivt. Dessutom skulle jag faktiskt behöva prata om en grej, och jag vet att du kan det där.
Det har blivit lite tråkigt på möten nu, och ibland blir det såna långa pauser och alla säger "aa" "mmm" för att ingen vet vad man ska säga. It was much funnier when you were here. Då pratade vi så mycket, om allting. "Round is the new square"
15 nov, 2018 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen