One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
8 maj, 2012 17:21 |
|
scarhead
Lärare |
VARFÖR BOR JAG HÄR
VARFÖR FÖDDES JAG HÄR VARFÖR VALDE MINA FARFÖRÄLDRAR ATT FLYTTA HIT ÅH JAG KOMMER ALDRIG TRÄFFA DEM FUCK THIS FUCKING SHIT 8 maj, 2012 17:34 |
|
Optic
Elev |
8 maj, 2012 17:38 |
|
Bombarda
Elev |
Kärlek till alla! 8 maj, 2012 17:46 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av IamAK: alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure. läste typ någonstans att de skulle komma i augusti och september "-" Först då? ÅÅåå! samma här. därför fattar jag inte varför dom ska komma nu... 8 maj, 2012 17:48 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av IamAK: alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure. läste typ någonstans att de skulle komma i augusti och september "-" Först då? ÅÅåå! samma här. därför fattar jag inte varför dom ska komma nu... Inte jag heller Men man blir ju ändå lite fundersam när många säger att det är konstaterat att de kommer Kärlek till alla! 8 maj, 2012 17:49 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av scarhead: VARFÖR BOR JAG HÄR VARFÖR FÖDDES JAG HÄR VARFÖR VALDE MINA FARFÖRÄLDRAR ATT FLYTTA HIT ÅH JAG KOMMER ALDRIG TRÄFFA DEM FUCK THIS FUCKING SHIT This
http://Kaosregn.blogg.se
8 maj, 2012 17:50 |
|
IamAK
Elev |
men asså, hur mycket sony music än vill hålla det hemligt så utgår ju ändå alla ifrån att dom kommer imorgon. så det kommer ju antagligen vara packat framför deras studio och skit... och nu är det så himla mycket mer fans än vad det var förra året runt den här tiden så lycka till att man kommer få träffa dom.
8 maj, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: Skrivet av IamAK: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av IamAK: alltså orkar inte med alla rykten... kommer dom verkligen imorgon eller inte? och om dom nu kommer så ofta dom kommer spela in sin andra skiva? jag tror inte det. det känns som att dom kommer göra det i typ augusti eller nåt annat, inte än i alla fall. öh, fattar ingenting!!!! dom kanske bara ska ha ett möte eller nåt. men har hört att dom ska stanna här i ganska många dagar... KAN INTE NÅN SOM VET BARA BEKRÄFTA?! fett störande att inte veta for sure. läste typ någonstans att de skulle komma i augusti och september "-" Först då? ÅÅåå! samma här. därför fattar jag inte varför dom ska komma nu... Inte jag heller Men man blir ju ändå lite fundersam när många säger att det är konstaterat att de kommer Ja, asså det är störade när vissa kanske säger att dom inte kommer och vissa att dom kommer! SÅ STÖRANDE! 8 maj, 2012 17:53 |
|
MonsterCookie
Elev |
scarhead: BEBS, le Optic and I have a plan!
Om vi någonsin får en chans att träffa någon av killarna så ska vi se till att vi har med oss ett foto eller något som relaterar till dig and tell the boys "This girl loves you, but she couldn't be here today and it makes her really sad." AND THIS GÄLLER OTHER FOLKS TOO BECAUSE YOU GUYS ALL DESERVE MEETING THEM OMG ![]() wolfstar deserved better. 8 maj, 2012 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen