Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginnyy: VARFÖR KAN JAG INTE SE BILDERNA?? But I know it's Grant, so it's gotta be smashing! jinx, vill inte alla det? ;o FINASTE BILDERNA! men en är från Moves like Jagger
14 jan, 2013 13:58 |
|
Borttagen
|
14 jan, 2013 14:02 |
|
Ginnyy
Elev |
EmahS åh Moves like Jagger ♥
jinx ugh tell me about it.. Jag gillade Klaine i andra säsongen, men sen blev det för mycket, och besatthet, och absolut inget nyttigt förhållande. Nej Seblaine for the win!
14 jan, 2013 14:48 |
|
Borttagen
|
Klaaaine. I'm THA KLAINER.
14 jan, 2013 16:19 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Miskel: okej, då får jag la se den utan text!Skrivet av ronnyponny: Vart kan jag se säsång fyra med svensk text?? Jag vet inte om du kan det än... testa swesub men jag tvivlar på det, tyvärr
14 jan, 2013 16:24 |
|
hyperion
Elev |
Jinx Åh, seblaine ♥ De är assholes båda två och de har faktiskt någon form av kemi. Och det håller Blaine borta från Kurt, win-win.
![]()
14 jan, 2013 17:50 |
|
scarhead
Lärare |
14 jan, 2013 18:48 |
|
Borttagen
|
grant fyller år på min namnsdag :'
HAPPYYY BIRTHDAYYY 14 jan, 2013 18:55 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Klaaaine. I'm THA KLAINER. You're not aloneeeee 15 jan, 2013 01:32 |
|
Ginny00
Elev |
i'm with you two
15 jan, 2013 07:28 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen